Vad kostar era vigselringar?
Vigselringarna hittade vi billigt, tackvare att vi visste vad vi ville ha och i Stockholm finns det helt fantastiska små butiker som har riktigt låga priser. Min ring skulle ha kostat egentligen hos en "vanlig" guldsmed runt 5000kr, men fick den för 989kr + 350kr för gravyr. Hans ring kostade 650kr med gravyr. Han har en enkel 18k guldring som har ett facett-slipat mönster runt hela ringen och jag har en Lady Di-ring.
Pixelina,
var har du köpt din ring?? har du någon bild?
jag leter vigselring.. finns så mycket att välja på! hur går man tillväga... skulle ju självklart sitta fint med ett riktigt klipp! fult att kolla ringar hos en kedja.. o sen köpa på nätet?
Vi har kollat ut dem i butik, de kommer fram schalins och kommer att beställa de från www.guldgruvan.se där de har riktigt bra service. Vi betalar hela 1000kr mindre per ring av mina och ca 500 mindre på hans. Det känns riktigt bra!! :)
mm f*n va bra! såg dina ringar sanasol! jättefina.. hur bred din förlovningsring mount blanc? kan man välja? vill hitta nån sån "fyrkantig" med stenar i ringen... gärna några fler.. eftersom det ska va vigselring. har en slät fyrkantig ring nu som mount blanc men utan stenar i...
sanasol!lite mer frågor... var inne på guldgruvan och det verkar ju super om man nu kan spara pengar!! men står lite dålig info.. på bland annat ringarnas bredd och höjd.... hmm hur vet man sånt? man får väl maila kanske... hur gjorde ni? vill ju ha samma höjd som den jag har...
de har alla ringar som finns på schalins.se ringarna vi ska ha finns inte på sidan eftersom de inte lagt ut dem ännu. Men man kan maila och få svar på alla sina frågor info@guldgruvan.se brukar vara riktigt snabba svar dessutom. :)
MissyPink
Dessvärre finns min ring inte längre att köpa hos butiken.. fick den så pass billigt eftersom modellen var utgående. Namnet på butiken kommer jag inte ihåg nu.. står på kvittot som jag har nere i källaren.. men skriver in helt klart om jag kommer på vad den hette.
Så här ser min ring ut:
www.houseoffraser.com.au/images/jh-118.jpg
discodivan: vilken användare köpte du av?
tänkte om man kan få någon ärlig rekommenderad. dina ringar var UNDERBART vackra
Tror Discodivan köpte av Crownofdiamonds
De har toppenfina ringar!!