Vad kostar era vigselringar?
Vi beställde våra från en lokal guldsmed med egen verkstad. Det blev mycket billigare faktiskt än kedjornas ringar. Han köper in allt material själv och har verkstaden i bostaden så därför kan han hålla låga priser. Kanske värt att kolla om det finns i närheten av dig? Vi tjänade ett antal tusenlappar på att gå till honom - plus att det blir handtillverkade designade ringar.
vi beställer våra ringar från Elindesign, www.elindesign.com/Index_vigsel.htm
(ring v7 men med yta som V3), görs i järn med våra förlovningsringar i mitten. handsmidda även dessa.
Min ring gick på ungefär 3500 kr, hittade den i en butik och där kostade den ca 5000 kr. Hur jag kunde få den 1500 kr billigare? Internetbutik. Perfekt.
Min m2b ska inte ha någon ring, han har kvar förlovningsringen. De kostade ca 500 kr för bägge, i Tanzania.
våra förlovningsringar 1500 kr styck
groups.msn.com/libenhedwahlbom/shoebox.msnw&PhotoID=58
min m2bs vigselring inköpt på ebay 1000kr
groups.msn.com/libenhedwahlbom/shoebox.msnw&PhotoID=57
mina ringar 7000 på ebay, värda 25350kr
groups.msn.com/libenhedwahlbom/shoebox.msnw&PhotoID=1
discodivan, kommer du att bära tre ringar då??
discodivan
Ur vågar man köpa ringar på ebay?
Hur vet man vad man får?
Mina ringar är oxå köpta på ebay. har fått certifikat på dem från säljaren. har även gått till en guldsmed i Sverige för att få dem bedömda. Värda ca 35.000 kr. Köpta för ca 4000 kr :)
charm_miss vad har du för ringar? någon bild?
Du skojar charm_miss...värde 35.000 och så har ni köpt dem för 4.000.
Låter otroligt! :-O
Okej detta måste man ju kolla upp, har du någon länk var du letade efter ringen kanske...?
hej!
kan tyvärr inte länka bilden. men kan maila den om ni ger mig mail adressen.