För oss arbetslösa
Tänkte att alla vi arbetslösa AKA loosers kan prata lite berätta om våran erfarenheter från livet som arbetslösa osv...
Tänkte att alla vi arbetslösa AKA loosers kan prata lite berätta om våran erfarenheter från livet som arbetslösa osv...
God morgon alla arbetslösa töser....
Här sitter man och har skittrist, mannen jobbar, vi har så dåligt med pengar att nu har de stängt av telefon för oss men otroligt nog inte internet men det kommer väl snart också.......
hej hej! Här är en till. Jag är utbildad fritidspedagog med studieskuld och hela baletten, men det finns inga jobb. Trodde verkligen inte att det skulle bli så här. Men försöker att hålla humöret uppe. Det är ju toklätt att gå ner sig totalt när man inte jobbar och träffar folk. tur Bt finns, trots att jag är gift sedan snart 6 mån.
Hej! Jag är också här. Funderar på vad man ska hitta på att göra idag i det fina vädret. Pojkvännen är på jobbet som vanligt men i helgen är han ledig(jaaa!!!)
Jag är så sugen på att shoppa loss lite men där sätter ju ekonomin stopp direkt. Jag som vill ha såna där snygga bruna stövlar...
heej tjejer.... ja en fin dag! tur att det är fredag och att man har sällskap i helgen. :)
Här är en till utan utbildning... +arbetslös...
Får hoppas att min blivande kan fixa jobb på posten till mig där han jobbar så
halloja är det nån som är här?
jag hoppas också på svar
en till arbetslös...utan itbildning...
Äntligen fredag dock, får ha min älskling hemma hela helgen....Ha en trevlig helg allihopa!!
Arbetslös (utbildad till civilekonom) några veckor till - fick jobb IDAG! Ska jobba i butik, bättre än att gå hemma iaf och få ersättning från alfa-kassan enligt studerandevillkoret...! Jippiekyeeyy!