• meme

För oss arbetslösa

Tänkte att alla vi arbetslösa AKA loosers kan prata lite berätta om våran erfarenheter från livet som arbetslösa osv...

• Svar på tråden För oss arbetslösa
  • Bluebride2006

Lilltån...... ja, det vore något. Jag vet med de jag har talat med så saknar de verkligen en, tiimarii har inte så mycket och den återförsäljare i stan tror jag slutade vara det i början på sommaren.

• *picoliiina*

e ni där brudar? va har ni gjort idag då? inte suttit framför datorn hela dagen va :)

• Bluebride2006

Nej, bara lite framför datorn. Har lagt pussel och kollat genom en STOR hög brölloopstidningar för fler ideér.

• *picoliiina*

jag har inte heller suttit mycket idag. har städat och tvättat. suuuuperkul!.. sen åkte jag till syrran i eftermiddag.. pust o stånk, vad ska man göra imorn då?

• meme

pico är du där? :) ska du sitta här ett tag till? precis kommit hem från träningen å ska duscha snabbt tänker du stanna kvar?

• Bluebride2006

Jag har lite att göra, däremot vill jag gärna till min blivande svägerska för att hälsa på våra katter som vi ska få

• *picoliiina*

meme - jag e kvar en stund!

• *picoliiina*

katter.. ååh vill me ha.. är allergisk tyvärr annars skulle man ha minst en. :) va e det för några?

• *picoliiina*

jo meme! har du hotmail/messenger? kan vi prata där.. går lite snabbare.....

Svar på tråden För oss arbetslösa