För oss arbetslösa
Tänkte att alla vi arbetslösa AKA loosers kan prata lite berätta om våran erfarenheter från livet som arbetslösa osv...
Tänkte att alla vi arbetslösa AKA loosers kan prata lite berätta om våran erfarenheter från livet som arbetslösa osv...
Lilltån...... ja, det vore något. Jag vet med de jag har talat med så saknar de verkligen en, tiimarii har inte så mycket och den återförsäljare i stan tror jag slutade vara det i början på sommaren.
e ni där brudar? va har ni gjort idag då? inte suttit framför datorn hela dagen va :)
Nej, bara lite framför datorn. Har lagt pussel och kollat genom en STOR hög brölloopstidningar för fler ideér.
jag har inte heller suttit mycket idag. har städat och tvättat. suuuuperkul!.. sen åkte jag till syrran i eftermiddag.. pust o stånk, vad ska man göra imorn då?
pico är du där? :) ska du sitta här ett tag till? precis kommit hem från träningen å ska duscha snabbt tänker du stanna kvar?
Jag har lite att göra, däremot vill jag gärna till min blivande svägerska för att hälsa på våra katter som vi ska få
meme - jag e kvar en stund!
katter.. ååh vill me ha.. är allergisk tyvärr annars skulle man ha minst en. :) va e det för några?
jo meme! har du hotmail/messenger? kan vi prata där.. går lite snabbare.....
ska du prova på en gång?