Någon som klippt sig på Hår 3000?
Hej!
Jag undrar då följande om någon har varit och klippt sig på Hår 3000 inne i stan och vad ni tycker om den salongen?
Funderar på att klippa mig där.
Tacksam för svar!
Romjo
Hej!
Jag undrar då följande om någon har varit och klippt sig på Hår 3000 inne i stan och vad ni tycker om den salongen?
Funderar på att klippa mig där.
Tacksam för svar!
Romjo
romjo,
trodde att du bara skulle klippa dig....? jag har oxå långt hår och har aldrig betalat över 400 kr,tror att jag sist betalade 380 kr inkl tvätt och fix.Det brukar ta ca 1 timme och då är han väldigt nogrann.ja ja lycka till i letandet......
Romjo:
Jag har en vän som är frisörska och hon fick för sig att byta yrke och därför gick jag till hår3000. När hon sedan började klippa igen blev det en självklarhet för mig att gå tillbaka till henne eftersom hon är en vän!
Guccigirl: yupp, jag ska bara klippa mig!
Hellokitty: Får man fråga vart din vän jobbar?
hair factory på mäster samuelsgatan 7.
Hon heter Dina och jag var där i fredags och klippte mig och gjorde slingor i 2 olika färger. Hela kalaset gick på 1700:- men det var det värt!! Länge sedan jag var så nöjd.. Kan inte låta bli att kolla varje gång jag går förbi en spegel!!! Vet tyvärr inte hur mycket en vanlig klippning kostar..... men ring och kolla!!
Hellokitty: Vad roligt att du blev så nöjd!
Har dem ingen hemsida?
Får kolla upp deras nummer annars.
Tack för hjälpen!
Har letat men hittar ingen hemsida, kan iofs bero på att det är en ny salong.
telnr: 08-6114436
Hoppas det går bra!
Ok men det är lugnt. Jag provar och ringa. Tack för hjälpen! =)
Hej!
Hade hört mycket bra om hår 3000 så jag gick dit för att klippa mig och även göra folieslingor i olika nyanser brunt.
Klippningen var ok, men slingorna syndes inte ett dugg, inte en enda gnutta! Jag sa ju självklart till och hon fick lägga på mer färg.
Jag är blond men jag vet att mitt hår är svårt att färga vilket jag sa till innan! Det slutade med att jag betalade över 1000kr för en ok klippning men utan att en enda slinga syntes. Fruktansvärt att få betala för något när man har tårarna i ögonen,klagar och dessutom tog hela processen 3,5 tim pga att jag tog en dropp in tid så jag blev slussad mellan olika personer hela tiden.
Aldrig mer säger jag!
Glömde säga att detta var för 1,5 år sedan så det kan ju vara bättre nu,samt en engångsföreteelse...
Ammo:
Oj då, vad trist!
Jag tror nog att det är samma personer som jobbar där nu med, som för 1,5 år sedan.
Får se vart man går till slut.. =D
Hur går det Romjo? Har du bestämt dig än?
Kanske t.o.m. hunnit klippa dig?