• Romjo

Någon som klippt sig på Hår 3000?

Hej!
    Jag undrar då följande om någon har varit och klippt sig på Hår 3000 inne i stan och vad ni tycker om den salongen?
    Funderar på att klippa mig där.

Tacksam för svar!
    Romjo

• Svar på tråden Någon som klippt sig på Hår 3000?
  • Elin B

Hej,
    Jag har klippt mig där och det blev helt ok. Har även tonat håret där och det blev också bra. Hon som tonade mitt hår hette Ida och hon var duktig och förtroendeingivande.

Däremot blev resultatet skräp när jag gjorde ljusa slingor där i våras. Det var en spinkig tjej med jättelångt mörkt hår som gjorde dem. När jag klagade på att jag var alldeles flammigt gul-orange i huvudet och att det var mycket ljusare på ena sidan av huvudet än den andra (vilket det verkligen var!) så var de rätt otrevliga faktiskt. De fixade till det någorlunda genom att tona ner några av slingorna men de visade klart och tydligt mellan varandra hur besvärlig de tyckte att jag var. Suckade och blängde på mig. Och det tycker jag är oacceptabelt.

Men som sagt, när jag klippte mig så blev det bra. Skulle dock aldrig ge dem mitt förtroende igen, men det är ju bara jag. Det blir säkert jättebra för dig.
    / Elin

• Guccigirl

Var och klippte mig där förut hos en frisör som heter jorge,han startade eget så nu går jag hos hans salong-Han var klart den bästa på hår 3000.Han tar lika lång tid att klippa min son som är 7 år som att klippa mig.Han är mycket nogrann och har aldrig gjort oss missnöjda! Gå till honom istället!

• Romjo

Elin B:Vad trist, trodde dem var väldigt proffsiga och duktiga där.
    Hur är priserna på hår 3000?
    Guccigirl: Vart ligger hans salong då? Kanske borde testa där. Vad tar han för en klippning?
    Någon mer som har synpunkter?

• hellokitty

Jag har klippt mig där tidigare hos Valle! Duktig kille och jag har alltid varit nöjd! Nu går jag dock på hair factory på mäster samuelsgatan 7. Jättebra tjej som heter Dina! Rekommenderas varmt!

• Guccigirl

Romjo,

Han heter,jorge,arbetar på kungstensgatan 20,är hörnet sveavägen,mittemot handelshögskolan,har en egen hemsida i sitt namn.Om du väljer honom kommer du garanterat bli nöjd!

• Romjo

Guccigirl:
    Jag kikade på hans hemsida och vilka priser! Det var ju inte direkt billigt. Alla behandlingar var ju FRÅN 600:- och uppåt. Jag har by the way långt hår!

Hellokitty: Får man fråga varför du går till ngn annanstans om dem på 3000 var duktiga? =S
    Hairfactory.. Har dem ngn hemsida man kan kolla in?

Fler tips tack! =)

• Fiafria?

Jag har klippt mej där flera gånger och alltid varit nöjd. Här är deras hemsida:

www.har3000.se

• snuttepuffan

Jag har alltid blivit nöjd och får alltid bra förslag på frisyrer. Det är ett jättebra budgetställe, men jag har aldrig färgat där. Ringer man någon timme innan så finns det oftast tid också.

Det är faktiskt det enda ställe jag blir nöjd på (har tjockt hår (alltså många hårstrån inte tjocka hårstrån) med självfall).

• Romjo

Tack för era svar!
    Jag vet att dem är superduktiga på uppsättningar. Jag vet inte hur dem är på att klippa. Är rädd för att det ska bli fel.. Som så många andra ggr *ggr*!

Svar på tråden Någon som klippt sig på Hår 3000?