Snowflake:
Jag blir lite avundsjuk på ditt varma bröllop måste jag säga... Även om jag inte skulle vilja gifta mig i något annat land än Sverige, men ändå. Men det är som ni säger; att man får ladda med ljus och mysa till det ordentligt. Det finns ju jättefina lokaler och det verkar ju bli vanligare med borgerlig vigsel, så man kan nog vigas på de flesta ställen idag. Har tittat lite på lokaler på nätet, men inte besökt någon ännu. Har ett par favoriter som vi ska kolla in.
Ängla:
Vi bytte datum för att min blivande måste iväg till Singapore och plugga och inte kommer hem förrän i början av september förmodligen... Då har vi varit ifrån varandra i åtta (!) månader, så det skulle ju kännas lite konstigt att gå och gifta sig bara ett par veckor efter det... Vi kommer nog att träffas några gånger under den tiden han är där, men det blir ju inte så många tyvärr. Så det mesta av planeringen ligger i mina händer, eftersom han åker redan i december. Men jag tycker det bara är roligt, så det gör inte så mycket. Det jobbigaste är saknaden...
Vi kommer att gifta oss i Stockholmstrakten, men vet ej ännu var. Har som sagt ett par favoriter; varav den ena ligger på Skansen och den andra på Lidingö. Hoppas vi ska titta på dem snart.
Vilket låångt inlägg detta blev. Sorry.