• confetti

Brösten har blivit större!

Nu har jag ätit p-pillret yasmin i ca 1 och en halv vecka och brösten har blivit märkbart större och det gillar jag för de var så små innan! :)

Fast nu har jag fått finnar på ryggen istället men man kan ju inte få allt...de kanske försvinner sen? Hursomhelst så är jag nöjd med mina nya bröst nu.

• Svar på tråden Brösten har blivit större!
  • _koko_

Imperia - mina bröst är tyvärr rätt mycket som skidbackar nu, men jag gick även ner i vikt efter att jag slutat, så det behöver nog inte bli så drastiskt om man bara slutar med pillren. Jag tappade en dryg storlek (c till b). :(

• Lotus

När började ni äta p-piller? Jag började som 15 åring, och äter än i da när jag e 21.

Har ätit mercilon hela tiden utan avbrott. Kan inte säga om mina bröst växte av pillren eftersom jag inte var fullt utvecklad när jag började. Läkaren sa att det är så lite hormoner i mercilon så de borde inte ha påverkat, men det e lite konstigt eftersom ingen annan i släkten har liknande storlek...

Blir lite nervös inför avslutandet av pillerätandet (som inte är planerat än på länge men iaf) ifall de krymper då. Kan man riskera att få hängpattar då tro, eller behåller de formen men blir bara mindre, eller...nån som vet?

• Lotus

okej, läste de andra inläggen lite slarvigt så jag ser svaret på den sista frågan nu :)

• _koko_

Vet inte riktigt hur skidbackebröst ser ut, menade nog snarare små hoppbackar... ;)

Jag började också när jag var 15, är nu 27, men har inte ätit hela tiden. Började om senast för ca 3 år sedan med yasmin och märkte då en markant skillnad på brösten. Tyvärr fick jag jobbiga humörsvängningar och 0 sexlust, så just nu äter jag ingenting.

• *Blomman*

Imperia

När jag åt Yasmin betalade jag bara 25 kr/3 månader.

Brunkullan

Det stämmer att Yasmin är bra för humöret. Jag mådde toppen av Yasmin, vilket var underbart. :)

• Imperia

Lycklig?:
    Mina bröst var B innan och nu C. Gör inget om dem blir mindre men formen och spänsten vill jag gärna behålla. Fick samma biverkningar som du med Yasmin dessutom .

*Blomman*:
    . Var bor du om man får fråga? Enligt både BM och dom på apoteket så är det inte subventionerat för någon någonstanns.

• *Blomman*

Imperia

Jag bor i Västmanlands län, här är de subventionerade tills man fyller 25.

• Imperia

*Blomman*
    Vad märkligt. Yasmin ska tydligen vara det enda p-pillret(förutom Diane)som inte är subventioner oavsett ålder. Vet med säkerhet att det är så i stora delar av landet men antagligen har ni något undantag där då. Vilket är bra!, för om andra piller är subventionerade så borde Yasmin också vara det. Speciellt då det ansens som ett "måbra piller"

• Carolineeee

Har nu ätit yasmin i en vecka.
    Fick utskrivet i tre månader på prov. 218 spänn.
    Nästa gång blir det för 12 månader/ 700 spänn typ.

18 år men de är inte subventionerade.. Typiskt. Fast jag valde dem för at få mindre finnar...

• SadPsychoBitch

Jag kan tillägga att vad Yasmin kostar är olika på olika ställen och det är inte subventionerat på alla.

Jag vet i Eksjö kostade dom 200 för ett år (eftersom jag var under 18) och i Helsingborg är det det enda p-pillret som kostar, 700 kr (om man är under 18)

Mina bröst växte innan jag började med p-piller. Det enda jag kände var illamående, som dock gick äver sen. Jag mår jätte bra!

• SadPsychoBitch

Lotus
    Jag har ätit Yasmin i 4 år utan uppehåll.
    Började när jag var 14 och är 18 nu.

• SadPsychoBitch

18 skulle det vara där uppe vid smilisarna

Svar på tråden Brösten har blivit större!