• confetti

Brösten har blivit större!

Nu har jag ätit p-pillret yasmin i ca 1 och en halv vecka och brösten har blivit märkbart större och det gillar jag för de var så små innan! :)

Fast nu har jag fått finnar på ryggen istället men man kan ju inte få allt...de kanske försvinner sen? Hursomhelst så är jag nöjd med mina nya bröst nu.

• Svar på tråden Brösten har blivit större!
  • Someone

Brösten kan växa väldigt mycket när man tar p-piller. En kompis växte från a- c kupa!!!

• Mizz_

jösses snacka om snabb och billig bröstförstoring...

• Juni-flickan

Oh hjälp!! Jag kanske skulle byta p-piller :D :D

• Meddelande borttaget
  • melie

När jag började med p-piller blev mina bröst större. Prcis som brösten känns större strax före mensen. Effekten bestod under si sådär ett halvår. Sen återgick dom till sin ursprungliga storlek.. Tyvärr. ;)

• Imperia

När jag åt trinovum gick blev hela jag större (vatten i kroppen). Men Yasmin så gick jag från B till C kupa på två veckor(Aj!) men utan att resten av kroppen blev större. Mer växte dom dock inte, som tur. Ätit dem i över ett år nu och brösten har inte ändrats mer under tiden.
    Lite orolig över hur det blir när man slutar med pillrerna sedan. För dom lär åter gå till vanlilg storlek och då lär som nog tappa lite form.

• vilma

wow!
    man kanske borde prova yasmin då.. fast det kanske inte har samma effekt på alla. Jag skulle inte ha något emot att gå upp lite i vikt också.. någon som gjort det av sina p-piller, vilket märke?

Jag har ätit Trinovum, men det syntes inte på vågen..

• sandramandra

Hej!
    Måste bara fråga hur gamla ni är som brösten växte hos av p-piller? Vill väldigt gärna ha större bröst, men e över 20 så har förmodlingen växt klart.

sen e det väl givetvist olika från person till person , men man kanske borde give it a try

• confetti

sandramandra

Jag är 28 år och mina bröst växte eller svällde eller vad man ska säga. De är större nu iallafall. :)

Jag har ätit p-piller en gång tidigare också och då blev de också större men när jag slutade för att testa spiral (vilket inte passade mig) så minskade de igen. Men som sagt nu har de en bra storlek, 75 b fast de är ju inga jättebröst men ändå. Jag är nöjd.

• Imperia

sandramandra:
    Jag är visserligen bara 18 så det är ju inte säkert att mina bröst växt färdigt.
    Mina bröst hade dock inte ändrat storlek sedan jag var 14 och helt plötsligt så växte dom till sig en kupstorlek på två veckor. Det gjorde ont kan jag lova. Ska tydligen vara rätt vanligt eftersom Yasmin är ett östrogen dominerat p-piller. Jag var väl inte överförtjust då jag faktiskt var nöjd med mina bröst som dom var innan.
    Så risken/chansen är stor att brösten blir störreom man äter Yasmin men hoppas verkligen inte att någon börjar äta dem bara därför.
    Man ska inte leka med hormoner!

Svar på tråden Brösten har blivit större!