• confetti

Brösten har blivit större!

Nu har jag ätit p-pillret yasmin i ca 1 och en halv vecka och brösten har blivit märkbart större och det gillar jag för de var så små innan! :)

Fast nu har jag fått finnar på ryggen istället men man kan ju inte få allt...de kanske försvinner sen? Hursomhelst så är jag nöjd med mina nya bröst nu.

• Svar på tråden Brösten har blivit större!
  • *Blomman*

Mina bröst försvann nästan av p-spruta så när jag började med Yasmin återfick de nästan sin ursprungsstorlek, men fan vad det gjorde ont! Min pojkvän fick inte ens röra dem för att det gjorde så ont.

• abnocto

JAg är 43 år, får man vara så gammal här och mina bröst växte då jag började med minipiller. Jag blev riktigt nöjd då dom alltid varit små .-)

• Brunkullan

En fråga:

Är Yasmin dyrare än andra p-piller?? Hur mycket kostar dom??

• _koko_

Mina bröst har också blivit större av p-piller, yasmin och även andra sorter, men när man slutar äta blir brösten mindre igen, tyvärr. :(

Har nästan funderat på att börja äta igen bara för att "få tillbaka" brösten (slutade pga humöret), men då är man ju helt fel ute...

• Brunkullan

Jag har varit in på Internet och läst om Yasmin, och det står att det kan vara ett bra p-piller om man har problem med humöret.
    Gå in på denna sida och läs lite om olika p-piller, väldigt intressant!!
    www.infomedica.se/artikel.asp&PreView=

• Imperia

Brunkullan:
    Yasmin kostar 218 kr/3månader. Även om man är ung för det är inte subventionerat.
    Så dyrare vet jag inte men någon rabatt kan man inte få på dom som man kan med vissa.

• Imperia

Om några dagar ska jag sluta med Yasmin och är lite orolig över hur det blir med brösten då. Det gör egentligen inget att dem blir mindre (var nöjd med hur dem var innan) men vill ju inte att dem ska förlora sin fyllighet och bli "uttömda"
    Hur blev det för dig "Lycklig?"?

• Meddelande borttaget
  • Bluebride2006

Jag har ätit cerazette, men det enda jag har märkt när jag slutade med dem var att gå upp 7 kg, men det kan ju bero på den stora mängd grädde jag har ätit, men vanligvis så fastnar ingenting på mig, då jag nästan vägt 46-48 kg i ca 5 år

• EhjärtaK = sant

abnocto:
    du är väl inte gammal heller .
    Får jag fråga vilket minipiller du äter (eller har ätit)? Håller/höll förstoringen i sig?
    Jag har nämligen börjat äta minipillret Cerazette nyligen - och brösten har växt MYCKET. Jag trodde inte att minipiller kunde ha den biverkningen så jag blev väldigt förvånad . Men vi verkar vara två med samma erfarenhet iaf...

Svar på tråden Brösten har blivit större!