• discodivan

vilka färger finns färdigkavlad marsipan i?

har precis gjort min första provbakning på bröllopstårtan och inser att man inte kan kavla sugarpaste i en lgh full med katter, så det får bli överdrag med marsipan, färdigkavlad. men vilka färger finns det i? grön vet jag

• Svar på tråden vilka färger finns färdigkavlad marsipan i?
  • discodivan

finns stora fjärilar på indiska just nu bla som drakar man kan ha bakom brudparet

• discodivan

just det köper allt på ebay

• elgskog

aha!

Har missat drakarna på indiska, måste kolla in dem. Bakformar... jag undrade just hur du kunde få fjärilsform på brödet..

har inte helt tordats ge mig in på ebay men det kanske kan vara nått

• discodivan

ja usch man handlar alldeles för mycket, får försöka sälja det jag kommer på att jag ej vill använda

• elgskog

30 juli så det är bara två månader kvar..

har ingen såndär fin bildsida att visa upp som du har. Har du köpt alla de klänningarna eller är det bara som du vill ha? Jag tyckte de var jättefina! Älskar när det är stort och fluffigt nertil.

• elgskog

Åååh.. såg inte kattungarna förens nu. Jag älskar katter! Vad söta dem var!

• discodivan

har allihop även om inte alla kommit än, säljer klänningar så jag har koll på vad som finns på ebay . nä då har du inte långt kvar

• röda solrosen

discodivan
    Det var ett tag se´n. Jag hoppade in i Malmö Brandkårs Musikkår och jag spelar euphonium.

• Labulina

Apropå denna tråden så fick jag idag ett paket levererat hem. Det är ätbart guldpulver som jag ska "färga" våra tårtdekorationer med.

Vill bara tipsa om en underbar sida för oss som älskar att baka och pynta.

www.dekoreramera.se

• mmmajzannn

Det finns Vit, röd, vinröd, rosa, grön, svart, lila marsipan! Det finns ju i alla färger=)) (säger min gubbe som är bagare)

Svar på tråden vilka färger finns färdigkavlad marsipan i?