Vad köpa i USA?
Jag bara undrar vad man absolut ska köpa med sig hem från USA. Då syftar jag på Skönhetsprodukter,som inte finns att köpa här i Sverige.
Jag bara undrar vad man absolut ska köpa med sig hem från USA. Då syftar jag på Skönhetsprodukter,som inte finns att köpa här i Sverige.
Whalgreens, Rite Aid , Longs, alla sana affarer har den. tycker ocksa den ar ganska bra. Origins har ocksa en lermask (den gra) som ar mycekt bra, dock dubbelt sa dyr, minst.
Tack för hjälpen Hannita *ler*
Produkter från Redken till håret- kostar väldigt lite
Läppbalsam från Kiehls (superbra!)
Makeup från Laura Mercier
Allt ovanstående finns i Sverige, men är avsevärt mycket billigare i USA. Två andra, i mitt tycke, bra märken för makeup är Bobbi Brown och Trish McEvoy (tror inte att dessa finns i Sverige)
Jag använder hudvårdsprodukter från Ole Henriksen. Jämför man med vad det kostar i Sverige så är det halva priset i USA.
Brud_2005, jag har hört mycket gott om Laura Merciers makeup. Ska nog inhandla, foundation och puder. Men är det något mer som du kan rekommendera?
MakeupAlley! Jag har köpt en "primer", en concealer samt något som hette "eye basics" (tror jag), rouge, ögonskuggor, läppglans och foundation. Måste erkänna att jag inte gjort något "fynd" i USA vad gäller mina produkter från Laura Mercier- de är med få undantag inköpta i Sverige. Å andra sidan så fick jag en makeup-lektion på köpet då jag köpte dem så jag ångrar mig ändå inte.
Puder har jag sedan tidigare från Prescriptives och det har blivit tillblandat för att passa mig (finns också i USA).
*puff* om det är någon som kommit på något mer.. hehe ;) Listan har blivit lång på vad man ska köpa.
BeneFit =)
Lyxförpackning , tro mig BeneFit är med i listan.. *ler*
haha...bra =)
Hannita!
Visste du att Rosebud (kan inte leva utan den!!!!!) finns att kopa i Goteborg nu! Uppe pa kungshojd finns en liten affar som heter Workshop, dar de har den for 99kr! Super.