• MakeupAlley

Vad köpa i USA?

Jag bara undrar vad man absolut ska köpa med sig hem från USA. Då syftar jag på Skönhetsprodukter,som inte finns att köpa här i Sverige.

• Svar på tråden Vad köpa i USA?
  • Chrisan

oj, bara skönhetsprodukter...??? annars finns det ju så mkt annat.
    Min erfarenhet är att det mesta faktiskt finns här men det kan vara billigare där borta..
    Om du använder Cliniques grejor så är de billigare...Utgår från att allt som är inhemska amerikanske grejor är billigare.
    Ralph Laurent är billigare..både kläder, handdukar och parfymer.
    DKNY - billigare
    Kan ha en del saker, sånt som "pormaskplåster" etc i större urval än här.
    Ävens märkesschampon och sånt upplevde jag som billigare

• Girlygirl

Om du har fet hy med aknetendenser, köp Queen Helen mint julep mask. Jag har använt den i snart 2 år, och den är jättebra! Den drar ut orenheter och får porerna att se mindre ut. Väldigt billig är den också!

• Lyxförpackning

Stila ögonskuggor... Philosphy produkter...

• brudiår

Sephora( butikskedja) har massa märken som vi inte har här. Jag gillar BenefitCosmetics t ex.

• MakeupAlley

Girlygirl det låter ju jättebra. Men vet du mörjlitvis var man kan köpa denna mask?

• MakeupAlley

Chrisan nej absolut inte.. men tänkte eftersom det var hår och skönhet forumet.
    Kom gärna med fler tips:)

• Hannita

-Clear Eyes (for vita ogon) brukar vara populart
    -Jergens lotion med LITE brun utan sol i, skall tydligen vara super! det ger aven lite skimmer, sjalv hart jag forsokt fa tag i den i flera veckor- helt slutsalt.
    -Biore por plaster for nasan
    STILA kram ogonskuggor- shadowpot eller nat sant. de ar super. (ca $20) racker superlange
    - Rosebud salve (lappablasam) ca $5 racker over 1 ar och ger glans och fukt.

kommer inte pa mer...

• MakeupAlley

Åh jag längtar.. Det finns inget spännande i Sverige. Bara samma tråkiga saker. ;)

• K.C

mint julep mask är asbra! like it a lot.

• MakeupAlley

Måste köpa den här masken, men var köper man den? Jag måste ha koll på allt, så att jag kan gå ut på jakt efter skönhetsprodukter redan dagen efter. hehe :)

Svar på tråden Vad köpa i USA?