Inte firad på mors dag... Besviken
Hej!
Jag sitter här och känner mig så himla besviken och lite lessen för att jag inte blev firad på mors dag av min käre M2B och våra barn. Är jag löjlig?? Jag vill ju oxå bli firad ju! Jag är ju mamma och det vore kul med att få lite uppskattning nån dag på året!
Är irriterad och lessen just nu. Känner ibland att jag gör mig till och köper små presenter utan anledning till min M2B, firar självklart honom på fars dag, ser till att barnen ritar teckningar till honom och köper små presenter från dom och så får jag ingenting!! Fick faktiskt inte ens nån födelsedagspresent när jag tänker efter! Vi hade visserligen väldigt dåligt med pengar och han kom med en liten blomma.... men nu då? Kan man inte komma lite senare med en liten present och säga att här får du en försenad födelsedagspresent! Är jag löjlig och girig??
Hur ska jag säga till honom att jag är besviken att jag inte blev firad på mors dag? Eller ska jag inte säga nått alls?
Bläää... nu ska jag gå och lägga mig så kanske det känns bättre imorgon! Kändes skönt att få skriva av mig lite i alla fall!
Kram på er alla!
MrsBolt