• Marie06

Kristianstad Brudarna!

Jag ska fästa min inlaga med fotohörn som finns i guld och silver.

Jag skriver så fullt så det får gå så... :)

• Marie06

Japp det gör dem både klänningar och Tiaror och annat.

• Marie06

Varsågod... Alltid roligt att kunna hjälpa.

• Marie06

Min-Ah

Nu har vi varit en liten runda jag och Gumsigos på Gittes och oj vad fina tyger dem har. Gumsigos hittade ett mönster som hon köte och massa tyg men som hon skulle räkna först hur mycket osv.

• Marie06

KAn du komma den 6 Juli kl 18.30 så ska en kvinna komma till mig och ha hudvårds genom gång.

Hon säljer bla foundation.

• Marie06

Hon säljer Mary Kay märket men hon var väldigt bra inte alls på flugen utan frågade om jag ville ha en sminkgenomgång och sen att mina gäster har en hudgenomgång.

Jag fick prova en foundation som hon rekomenderade och hon provade fram rätt färg då också åt mig.

• Marie06

God Morgon Tjejer

En underbar dag ser det ut att kunna bli idag. Jag ligger och sover länge när solen skiner usch inte bra .... :)

Sanna0806 gifter sig den 6 Augusti
    tror jag det var.

Hur går det annars har ni kommit längre med planering ?
    JAg har bestämt in och ut marcher.

• Marie06

Tjejer

Kan vi inte ta ett kort på Måndag när vi alla som brukar träffas är samlade och lägga i denna länken så folk vet hur vi ser ut??? Så kanske fler hänger på och sätter ut kort på sig..

• Marie06

Ahh va gott med fika...

Japp om jag minns rätt så gifter hon sig i år, nej hon har aldrig varit på någon träff.

Jag ska ha Brudkör ur Lohengrin som in marsch och Brudmarsch av Mendelsson till ut marsch.

www.kyrkomusik.se/kod/musik.asp
    Här kan man lyssna.

• Marie06

Jag tror inte folk är inne och kollar om man inte vet någon som ska gifta sig eller om man själv ska gifta sig... Risken är nog liten.

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!