Kristianstad Brudarna!
Hur ska du göra i sommar Paulinas, kommer du ha tillgång till någon dator då eller?
Hur ska du göra i sommar Paulinas, kommer du ha tillgång till någon dator då eller?
Jag ska handla attsiken satt igår och räknade ut hur mycket papper och kuvert jag behöver så här ska shoppas... :)
Jag överlevde gårdagen Gumsigos
Är det ett typ suprise party du ordnar till Klas på 30 kalas? Ska ni ha typ levande musik och sånt då ?
Gud va kul med Möhippa jag längtar så efter min. Jag älskar att få fjanta mig så jag får kanske mina vänner att skämmas istället..
Jag skrev faktiskt till två av mina nyblivna vänner igår med respektive på min gästlista undrar om ni kan gissa vilka .....
Jag köper olika Gröna Nyanser till Inbjudan, Vigsel och så så kan jag ångra mig imellan dem juhh. Hängde ni med...
Jag ska köpa 250 blad och 150 kuvert.
Jag räknade så här:
Inbjudningskort 30
Vigsel 70 några extra
Fest 60 några extra
Tackkort 70 några extra
230 sen la jag på 20 ifall jag skickar fler inbjudningar.
Kuverten är till Inbjudan och Tackkort
Jag tycker det du visade var jättefint så jag tycker absolut inte du ska byta...
Men har du inte dem flesta som par av dem 65 Gästerna för då skickar du ju ut samma till ett par.. Förstod du??
Så tänker jag faktiskt också och eftersom jag blandar lite olika gröna om det ser snyggt ut så är det nog ingen som märker att ett papper ser annorlunda ut om det skulle va slut.
Okej jag kolla bara.
Jag räknade nog fel på kuverten jag behöver nog bara 45 eftersom dem flesta är ju par.