• Marie06

Kristianstad Brudarna!

Vill bara berätta att jag kommer idag köpa en ny mobil eftersom min andre är låst till Abonomang 3 som jag inte vill ha mer att göra med. Därför kan det vara svårt att nå mig på mobilen några dagar.

• Marie06

Paulinas

Nej jag väntar nog också med att visa den för mamma hon är så jäkla sur och vressig. Vet inte vad man våga säga typ.

Daniel har fått se klänningen men när han såg den sa han så. Jag ska väl inte se klänningen. Men han tyckte den var jättefin. Men jag tror han vill jag ska beställa från utlandet.

• Marie06

Jag vill börja knoppa med korten snart kan vi inte ha en sådan dag snart ?

• Marie06

Ja jag följer jättegärna med till Malmö om man får. Lovar att inte låsa in några bilar :)

Jag beställde från Panduro juh men jag vet inte om jag vill ha korten som jag sagt behöver nog hjälp av er ser det ut som !

• Marie06

Vilken adress hittade du då Gumsigos?

• Marie06

Ja reser till Jougoslavien den 18 Juli och är iväg en vecka men innan dess ska vi väl kunna göra endel.

Tack Gumsigos.

• Marie06

Min-Ah

Hur räknade du ut hur mycket papper du behövde till allt?????
    Vigselprogram, Inbjudninskort, Placeringskort, mm ???

• Marie06

Min-Ah
    Du har möjligtvis inga bilder på inbjudningskorten och övriga trycksaker?

• Marie06

Klart du är jättevälkommen. Vi har träffats några gånger nu men vi tycker det skulle bli jättekul om fler kom med.

Jag heter Marie och min blivande Daniel
    vi gifter oss först av alla i gänget nämligen den 25 Maj 2006. Vi har inte börjat att planera riktigt på allvar eftersom jag redan bokat kyrka, festlokal och annat större.

Vi pratar allt när vi träffas barn, bröllop, släkten massor av snack blir det. Och kul har vi. :)

• Marie06

På Fredag ska vi grilla här hos mig. Alla respektive ska träffas och snacka och eventuellt kommer några barn med. Du är välkommen. Den 7/7 Ska vi träffas och se en tjej hur hennes hår blev efter att ha gjort sin provuppsättning. Tider minns jag tyvärr inte någon annan som kommer ihåg???? Du är i allafall välkommen.

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!