• Mickes brud

ingen kommer ihåg min födelsedag....

Varför är det aldrig nån som kommer ihåg min födelsedag???? Inte ens min man kommer ihåg den... Jag behöver inte få nåt men ett grattis är ju alltid trevligt så att man vet att nån kommer ihåg.. Kan det va så att alla verkligen glömt den eller de kanske tycker att de gratulerade tillräckligt när vi gifte oss??? Vi gifte oss den 5/5 så det är ju inte så längesen men ändå... man fyller ju bara 25 år en gång...

*suck*

nu känns det ialla fall lite bättre när jag fått skriva av mig lite..

• Svar på tråden ingen kommer ihåg min födelsedag....
  • yamman

Många grattiskramar på dig!

Klart man ska kunna förvänta sig att bli uppvaktad när man fyller 25! Och kräva av sin man att han vet när man fyller år!

Kan det vara någon överraskningstillställning på gång kanske?

Ha en bra dag.

• madelyn

Mickes brud,

Usch vad tråkigt att ingen kommer ihåg din födelsedag! 25 tycker jag ska vara lite speciellt- även om jag tycker att man ska komma ihåg alla födelsedagar!
    Jag hade blivit jättelessen.
    Just nu e jag lite lessen för att i stort sett ingen av mina vänner kan komma på min och min fästmans gemensamma födelsedagsfest
    Så jag vet lite hur du känner dig.

• ciccij

GRATTIS

Kan inte förstå hur man kan glömma sin egen partners fördelsedag. Speciellt inte om det är 25.
    Fy!
    Hitta på en bra händ.
    Tex: eftersom du glömde min födelsedag så tänkte jag att du skulle få laga en supergod middag till mej ikväll, undertiden tar jag ett ljuvligt bad.
    Sedan efteråt tänkte jag att du skulle få ge mig härlig massage. Hu tycker du att det låter?
    Hade det kanske varit enkalre att köpa en bukett blommor och säga grattis på rätt dag?

• Kattis72

Jag hade verkligen blivit jätteledsen om min blivande glömt min födelsedag... Fyllde i måndags och då ordnade han en jättemysig dag för mig. Han hade tagit ledigt från jobbet - för både mig och honom. Han fixade en underbar frukost och bjöd sedan på lunch ute på stan!

• Kattis72

Skulle skriva GRATTIS oxå men råkade trycka på sänd... Sorry!

• Sarge

Vet hur det känns....min m2b glömde bort min senaste födelsedag.,....gissa om han fick ett helvete !!

• Callimillae

Massa massa massa grattis kramar på halv-femtio dagen! ;)

• Moloko

Grattis!!! Men jag funderar nog lite som Yamman, han kanske har ordnat något inför ikväll?? Du måste komma tillbaka imorgon och berätta för oss!

• ISLA

Först och främst vill jag säga ett stort gratts till dig!
    Är det idag dy fyller och han har inte firat di?!? Har ni inte pratat om din kommande 25 årsdag, jag menar 25 brukar man ju fira lite extra.

• Ejlis

Jag fyllde 29 den 8/5 och gifte mig 14/5. Jag fick sisådär 5 gratulationer (i vanliga fall det mångfaldigt dubbla. ) På söndag fyller min man 30.

Att de glömde dig (och oss) är säkert för att de tyckte att ditt (vårt) bröllop var så viktigt.

Hoppas att det är 100 kompisar hemma hos dig när du kommer hem ikväll!!

Svar på tråden ingen kommer ihåg min födelsedag....