• Mickes brud

ingen kommer ihåg min födelsedag....

Varför är det aldrig nån som kommer ihåg min födelsedag???? Inte ens min man kommer ihåg den... Jag behöver inte få nåt men ett grattis är ju alltid trevligt så att man vet att nån kommer ihåg.. Kan det va så att alla verkligen glömt den eller de kanske tycker att de gratulerade tillräckligt när vi gifte oss??? Vi gifte oss den 5/5 så det är ju inte så längesen men ändå... man fyller ju bara 25 år en gång...

*suck*

nu känns det ialla fall lite bättre när jag fått skriva av mig lite..

• Svar på tråden ingen kommer ihåg min födelsedag....
  • LisaML

Grattis Mickes Brud! Ja må du leva många lyckliga år!

• pickledpossum

Stackars dig! Det är klart att man vill bli firad på sin födelsedag och särskilt av sin pojkvän!
    Grattis, grattis, grattis!!!
    Hoppas att någon kommer med en present!

• SannaE

Grattis!
    Nästa år får du göra som jag. Jag tjatar ut alla jag känner om att jag snart fyller år långt innan! Framför allt brukar jag bjuda på någon typ av kalas även om det inte blir så stort när man just har gift sig, men lite tårta när man fyller är man värd tycker jag!!!

• rarasara

Jag hade blivit vansinnig om min födelsedag hade blivit bortglömd men det finns det ingen chans för eftersom jag påminner alla hela tiden. :)

Men det är ju knappast någon tröst för dig. :(

Massor av stora grattiskramar på dig, gå ut och köp dig en födelsedagspresent från dig själv, det är du värd! :)

• Julibrud 40+

GRATTIS GRATTS - när du sedan blir lika gammal som jag kommer du vara glad att folk glömmer din födelsedag
    "från en som alltid får sin födelsedag i skymundan för all julhets"

• Soon

Jag tycker att du skall påminna honom. Då får han säkert jättedåligt samvete och vill kompensera det MASSOR!

GRATTIS i alla fall!!!!!

• Mia-76

Fyller du år i dag? Grattis!

Håller tummarna för att din man planerat en överraskning tills i kväll.

• Gumsigos

Pika honom lite vetja!!

Annars får du nypa honom i rumpan i kväll o fraga lite nonchalant om han inte glömt nåt!! :D:D

• cissilla

Jag vill också önska ett jätte grattis till den 1/4 av hundraårsdagen.
    Jag hoppas verkligen att han överaskar dig på eftermiddagen, för hade det varit min kille som glömt mig... ja, nåde han ;)

Du får väl fira den själv idag annars, fixa naglarna, köp en sommarklänning eller något annat kul, sköt om dig.

Kramizar Cilla

• Modestie

GRATTIS!

Du får ju påminna omgivningen. Jag själv är urkass på födelsedagar, datum ÄR svårt att komma ihåg. Tyvärr minns jag inte ens sambons datum, men vet att det är i April så jag frågar många gånger i april, visst är det den 5 april, nähä, 6:e? 7:e då? osv..

Det enda datumet jag minns är barnens och mitt eget

Svar på tråden ingen kommer ihåg min födelsedag....