• Lina_2

Rövarsången?

Nån som har noter till Rövarsången i Ronja Rövardotter, vet var man kan hitta noterna eller möjligen har den på mp3 och vill dela med sig?

Skulle så gärna vilja ha den som ingångslåt men kan inte hitta den nånstans.

• Svar på tråden Rövarsången?
  • Lina_2

imse-vimse: Har du den som ljudfil? Om du har det så får du sååå gärna skicka både Rövarsången och Rid över skog till mig. Min mail finns på första sidan av den här tråden.

• dala82

mammacatta

Lina_2
    Här kan du hitta och lyssna på Rövarsången, dessvärre en ganska dålig variant.

• Lina_2

Dala82: Ja det var ju inte världens bästa kvalitet på den Rövarsången. Det kan jag verkligen hålla med om

Spelade i allafall igenom noterna du skickade i går och det lät riktigt tjusigt!

• dala82

Vad bra då? Låten är ju med på skivan av Björn Isfält, kan du inte försöka få tag på den då? Den säljs iof inte längre, jag köpte min på tradera för 70 kr. Letade också efter den som mp3 men gav upp...hittade skivan istället. Rid över skog är så himla fin! Vilken är det du ska ha, Rid över skog eller Rövarsången? Alltså ska den spelas eller sjungas?

• Lina_2

Den ska spelas så då blir det ju "rid över skog". Ska verkligen försöka hitta skivan.

• martiina76

Jag har den på MP3 om någon vill ha... tror det är rätt version... inte med "jag ser en hövding" "en liten skit" ;)

M.

• imse-vimse

Hejsan!
    Jag har båda låtarna, med eller utan mansrösterna på mp3. Jag sitter på skolan just nu men kan skicka dem när jag kommer hem..

• dala82

Imse vimse
    Jag har iof Rid över skog på skiva, men skulle ändå vilja ha den på mp3! Får Rövarsången av martiina nu. Så du får jättegärna skicka den (Rid över skog) till mig, TACK!
    dala1982@hotmail.com

Svar på tråden Rövarsången?