• Lina_2

Rövarsången?

Nån som har noter till Rövarsången i Ronja Rövardotter, vet var man kan hitta noterna eller möjligen har den på mp3 och vill dela med sig?

Skulle så gärna vilja ha den som ingångslåt men kan inte hitta den nånstans.

• Svar på tråden Rövarsången?
  • dala82

23.7-brud
    Japp jag gör inget annat!!
    Tack själv! Har du haft en bra födelsedag?

• dala82

Brud i Uppsala (erika)
    Nu har jag prövat skicka igen, men bara rid över skog. Om den inte kommer fram eller om du vill ha noterna och rövarsången får du rensa lite och höra av dig igen! :)

• 23.7-brud
    He He... Här stjäl jag tråden stup i kvarten så det bara visslar om det

Ja, jag har haft en bra dag Har varit ut och ätit kinamat med min blivande så jag är sååå mät. Dessutom är det ju alltid kul med presenter

Nä, nu ska jag inte ta upp mera utrymme i tråden... vi hörs!
  • dala82

Låter trevligt, gott med kinamat!!! Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll!! Syns! *vinkar tröstlöst hejdå*

• dala82

Brud i Uppsala
    Nu har jag försökt och försökt men din inkorg verkar vara för full. Meddela om du rensat eller skriv annan adress så pröver jag igen :)

• lilangirl

Hej dala 82 eller någon annan vänlig själ .. vill någon skicka noterna + låtarna?

tackar på förhand ;)

kicki@snowflake.nu

• dala82

Många jag har skickat till har för fullt i sin inbox. Och nu har jag ingen koll på vem som fått vad. Dumt om ni tror att jag bara struntat skicka eftersom de inte kommit fram. Meddela mig igen vad ni önskar att få skickat :)

• Senvinterbrud-06

OK dala82, nu har du ju inte fått skicka Ronjalåtarna på flera dar eller? ;) Seg som jag är har jag inte varit här på ett taf, men skulle hemskt gärna vilja ha låtarna! Så om du vill och har tid, så maila dem gärna till mig!
    Tack så jättemycket på förhand!!!
    linurr@hotmail.com

• Senvinterbrud-06

Alltså, om det finns någon annan vänlig själ här som har dessa låtar så får du ju oxå såklart gärna skicka dessa till mig...:)Tack igen...

• dala82

Sensommarbrud
    Har du extra uttrymme på din hotmail annars kommer du nog inte kunna ta emot dessa låtar.

• dala82

Har prövat att skicka en av låtarna nu, har den kommit fram? :)

• Senvinterbrud-06

dala82:
    Aha, nej har inte extra utrymme och den kom inte fram... Funkar spraymail tro???

• dala82

Okej, ska pröva igen. Annars är yahoo bra tror jag.

• Senvinterbrud-06

TACK dala!!! De kom fram nu! Du är en ängel!

Svar på tråden Rövarsången?