• Lina_2

Rövarsången?

Nån som har noter till Rövarsången i Ronja Rövardotter, vet var man kan hitta noterna eller möjligen har den på mp3 och vill dela med sig?

Skulle så gärna vilja ha den som ingångslåt men kan inte hitta den nånstans.

• Svar på tråden Rövarsången?
  • 23.7-brud

Märkte ni annars... Jag knep 100

• dala82

Ja just ja, glömde ju bort er. Ska nu pröva maila till er igen nu på en gång.

• dala82

23.7-brud
    Har skickat nu!! Äntligen...

One left, lina_2 ska pröva skicka till dig nu! Skickar till vithaj först och testar om det fungerar.

• 23.7-brud

Ännu har det inte kommit...

men kanske onödigt... min blivande kom hem nu och blev inte så väldans förtjust om man säger så... (citat: Å VAD har jag med Ronja Rövardotter att göra?)

Å jag som redan hade drömt mig bort... Nåja,vill han inte så vill han inte. Vi måste hitta en annan då som vi båda gillar!

• Lina_2

Min blivande är helt med på Ronjatemat så jag väntar fortfarande på mail

• dala82

AlmoustMrs
    Har skickat till dig!

Lina_2
    Nu har du också fått rid över skog, äntligen va? :)

Men vadå 23.7-brud, kasta ut kräket. Att han bara VÅGAR säga vad han tycker Skämt åsido, jag hoppas hoppas hoppas att min kille vill ha rid över skog!

• Lina_2

DAla82: Den har inte kommit fram än. Går och ser hockey ett tag, kollar igen i periodpaus.

• dala82

När jag hade köpt Björn Isfält-skivan så spelade jag upp rid över skog för honom och han utbrast: Nej men du, den här skulle vi ha på vårt bröllop hörrö...

Man måste vara smart och få det till att det är DOM som kommer på idéerna. Det där hade ju jag tänkt på i flera veckor Men vi får väl se om han ändrar sig när vi ska planera och prata om sånt här på riktigt

Svar på tråden Rövarsången?