• FreNi

    Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!

    Det är just nu ett år kvar till den stora dagen, och jag tänkte att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i augusti 2013 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Flört

    Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe  planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka. Hoppas vi får många roliga stunder här i tråden! {#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!
  • sommaren13
    confuzed86 skrev 2013-08-14 05:47:19 följande:
    3 dagar kvar!! Gud vad tiden går fort!
    Jaa visst gör den??? Börjar känna mig lite stressad och orolig för vädret...
  • sommaren13

    Idag ska jag gå och göra om mina akrylnaglar och ikväll så ska vi hämta upp alkoholen hemma hos svärföräldrarna. Sen blir det hem och fortsätta skriva ut festhäften, vi skrev ut 12st igår och så blir det typ 12st idag och resten imorrn (behöver bara 35st ;) 

    Och idag så blir min lille son som fyller 6år i november morbror Det är dock inte min dotter, utan dom har samma pappa, min son är en sladdis så det skiljer många år mellan syskonen...

  • johannisen
    FrökenCitron skrev 2013-08-13 20:15:41 följande:
    Snyggt! Å vilket arbete ni lagt ner, imponerande! 
    Brud anno 2013
    Tack! Jag är inte annars så pysslig av mig, så det här är det enda jag pysslar ihop helt själv, allt annat är nog "halv- eller helfabrikat" så att säga. 
    viXan skrev 2013-08-13 22:36:00 följande:

    Så fina ni är alla nyblivna fruar!!!


    Tack för att ni delar med er till oss av bilderna <3


     


     


    Jättefina johannisen! Är det många små choklad som ligger under det stora hjärtat?


    Tack! Jo, det är små hjärtformade chokladdragéer. De var svindyra, men jag hade bestämt mig för såna... *suck* Flört
  • SingingFantacia

    Helipa. Ja det var skönt att hon han bli så pass frisk att vi kunde ha vår dag... Det var äldreboendet som beställde fel bil en kombi istället för ramp. Min far kommer inte från sin rullstol utan lift. Sen när han väl kom hittade inte chauffören ingången. Dessutom var pappa orakad och skitig under naglarna. Vi ska ha ett extra insatt vård planerings möte imorgon. Är så arg.


  • confuzed86

    Jo stressen är hemsk! Fick även åka akut med sonen på 15 mån då han trillade ner för soffan och slog i huvudet rejält. Som tur var så var det ingen fara.

  • sommaren13
    confuzed86 skrev 2013-08-14 12:35:08 följande:
    Jo stressen är hemsk! Fick även åka akut med sonen på 15 mån då han trillade ner för soffan och slog i huvudet rejält. Som tur var så var det ingen fara.
    Skönt att det gick bra med sonen<3
  • confuzed86

    Tack! Ja verkligen... Nu har den stressen lagt sig iaf men dagen blev inte som Man räknat med precis med alla måsten..

  • Augusti13

    Ett tips: Var noggran med att be toastmaster etc uppmana folk att skriva i gästboken. Även fast vi hade sagt detta till våra toastmasters flera gånger glömdes det bort, och endast ett fåtal gäster skrev i den :/ 

  • junice

    Hej augustibrudarna!
    här är en till lycklig fru!Skrattande
    Vår dag blev helt underbar, fylld med glädje, skratt och kärlek. Många skratt.. t o m i kyrkan :P Festen blev helt lyckad, har aldrig haft så roligt. Njöt heeela kvällen. Det var flera gäster som sa att de aldrig varit på ett så roligt bröllop! så då måste man väl vara nöjd. Bifogar här några bilder.
    Ni augustibrudar som har ännu dagen D framför.. njut av tiden.. låt inte  stressen ta över.. (tom jag blev stressad dagarna före, lättirriterad!! som är lugnet själv :P) Njut varje minut på bröllopsdagen!!





    p.s får ej bilderna att rotera, sorry!
Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!