• FreNi

    Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!

    Det är just nu ett år kvar till den stora dagen, och jag tänkte att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i augusti 2013 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Flört

    Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe  planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka. Hoppas vi får många roliga stunder här i tråden! {#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!
  • Augusti13

    Ja men gör så! Det är smart att göra det redan nu, om du hinner, ifall du reagerar på dem - eller att du släpper att tänka på att äta dem varje morgon och kväll just på bröllopet och resan :)

  • sommaren13
    Augusti13 skrev 2013-07-11 14:48:05 följande:
    Ja men gör så! Det är smart att göra det redan nu, om du hinner, ifall du reagerar på dem - eller att du släpper att tänka på att äta dem varje morgon och kväll just på bröllopet och resan :)
    Ja det var min tanke just med biverkningar och då är det bättre att få dom nu än i augusti
  • leula

    Vc sa att jag inte fick ta det två månader i rad. Och bröllopet i 10 aug och bröllopsresan 1sept.. Så jag håller tummarna att den inte får fnatt och kommer på brölloppet med ( den är inte bjuden, hahaha) Primolut nor är det jag fick med, skönt att höra att den funkat bra för er :) Kvällens projekt blir fakta till bröllopshäftet och ev kör schema och planering med sambon över ett glas vin när barnen somnat... Nu har vi båda semester :)

  • leula

    Fina ringar! Jag ligger just nu ute i solen och jobbar lite på en bränna som inte har vita sträck på axlarna.. Axelbandslös klämning :)

  • Aug 2013

    Här är det axelbandslös klänning som gäller så inga vita ränder får finnas på dessa axlar, klarat mig riktigt bra än så länge från det iår men det gäller att tänka till varje dag vad man ska göra och vad man klär på sig ;)

    Idadg sminkades det och detta blev resultatet. En helt underbar tjej som verkligen lyssnade på vad jag ville ha. Kommer dock att ha lite starkare ögonbryn den dagen och lite lite skarpare smink mest för att få med det bra på foton då ca 30% av sminket försvinner utav bilden.


  • FrökenCitron
    Aug 2013 skrev 2013-07-11 18:08:46 följande:
    Här är det axelbandslös klänning som gäller så inga vita ränder får finnas på dessa axlar, klarat mig riktigt bra än så länge från det iår men det gäller att tänka till varje dag vad man ska göra och vad man klär på sig ;)

    Idadg sminkades det och detta blev resultatet. En helt underbar tjej som verkligen lyssnade på vad jag ville ha. Kommer dock att ha lite starkare ögonbryn den dagen och lite lite skarpare smink mest för att få med det bra på foton då ca 30% av sminket försvinner utav bilden.


    Wow! Snyggt! 
    Brud anno 2013
  • VI20130831

    Avslutade 10 dagar med Primlout igår. De 2-3 första dagarna var jag jättenere...Men jag är jättekänslig för hormoner. Nu ar jag fått lite finnar i pannan men hellre nu än t bröllopet. Om det går som jag vill så kommer mensen direkt efter bröllopsresan, måtte det funka nu så menscyklen inte får fnatt helt!


  • Popruta

    Tack Leula!  

    Gud, morgongåva. Vad ska man ge? Hade ingen plan på att ge något men sambon ska tydligen ge till mig nu så jag måste ju komma på nåt. såna där bilder kommer inte på kartan :-P

    Vad hade ni tänkt ge?  

  • Popruta
    Popruta skrev 2013-07-11 21:52:35 följande:
    Tack Leula!  

    Gud, morgongåva. Vad ska man ge? Hade ingen plan på att ge något men sambon ska tydligen ge till mig nu så jag måste ju komma på nåt. såna där bilder kommer inte på kartan :-P

    Vad hade ni tänkt ge?  
    Hans intressen är liksom: Franska språket, vin (men det får han alltid i present), dyra klockor (tänk Rolex) och datorer. O.o
  • Aug 2013

    Vet ni vad tjejer. Kors i taket men vi har fått klar vår bordsplacering! Trode aldrig de skulle gå ihop sig men i nuläget så känns det som vi fått ihop det superbra.
    Har även skrivit klart om ALLA 64 gäster vilket jag inte heller räknat med att ha gjort klart än. Vi ligger med andra ord rätt bra till i vår planering :) skönt!

Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!