• Chicita

    BT-Veteraner

    Känner att jag saknar nånstans att bara snacka om allt mellan himmel och jord med alla trevliga människor som varit här länge. Och som alltså redan är gifta...
    Inte om något speciellt ämne utan bara prata.
    Ett ställe att umgås, att kanske ta en cyberfika, bestämma träff eller bara "vara".
    En plats att prata om jobb, hundar, gymmet, bil, hus och hem osv...

    Jag har sett att det finns trådar där det pratas om barn och familj.
    Men när man inte har barn så känns det inte som rätt ställe att hänga. Även om man säkert skulle vara välkommen. Jag vill inte förbjuda barnprat här, men det är alltså inte så att man "måste" ha barn för att få vara med och prata.

    Skulle gärna se att vi undviker bröllopsämnen så det här inte blir en "fråga dom gifta-tråden".
     

  • Svar på tråden BT-Veteraner
  • Chicita

    Det är sånt där som kallas för tur i oturen daniiel ;) 
    Nästan så du skulle köpt en lott för pengarna du sparade :) 

  • daniiel
    Chicita skrev 2014-04-27 21:22:40 följande:

    Det är sånt där som kallas för tur i oturen daniiel ;) 
    Nästan så du skulle köpt en lott för pengarna du sparade :) 


    Haha ja, kanske får satsa på en lott idag, för jag lyckades spara en hel del pengar när jag äntligen fattade ett beslut angående dopinbjudningarna. Jag kunde inte låta bli att visa upp en bild i gruppen, för maken är inte hemma, så kan inte visa för honom :P
  • Chicita
    daniiel skrev 2014-04-28 11:46:50 följande:
    Haha ja, kanske får satsa på en lott idag, för jag lyckades spara en hel del pengar när jag äntligen fattade ett beslut angående dopinbjudningarna. Jag kunde inte låta bli att visa upp en bild i gruppen, för maken är inte hemma, så kan inte visa för honom :P
    Men se där... vad kul :) 
  • Lenblo
    daniiel skrev 2014-04-28 11:46:50 följande:
    Haha ja, kanske får satsa på en lott idag, för jag lyckades spara en hel del pengar när jag äntligen fattade ett beslut angående dopinbjudningarna. Jag kunde inte låta bli att visa upp en bild i gruppen, för maken är inte hemma, så kan inte visa för honom :P
    Vad skönt att det är över. Får vi också se?
  • Chicita
    daniiel skrev 2014-04-28 15:22:21 följande:
    Vad konstig citeringen ovan blev och det jag skrev trillade visst också bort.

    Tänkte ju höra om du kommit fram till något beslut angående skorna? :) Om du ska skämma bort dig själv lite ;)

    Hmm ja det har blivit sådär för mig någon gång också...
    Jag var och tittade igen på skorna men nu var dom slut i min storlek. Och tur var väl det eftersom att jag har varit hos veterinären i dag och får en räkning på ca 3500:- och besked att det bara är att vänta och se om han får ett till anfall - eller göra antingen en plågsam undersökning som antagligen inte kommer visa något resultat i alla fall , eller en svindyr undersökning på annan ort - som antingen inte kommer att visa något eller om det visar något så kan man troligtvis inte göra något åt det i alla fall... 


    :/ 

  • Norrskensflamman
    Chicita skrev 2014-04-28 17:16:33 följande:

    Halloj Flamman :) 


    Long time no see ;) 
    Allt väl? 
    Klart vi kan kika på klänning :) 


    Hej, hej! *vinkar* Jo, ja... det har hänt rätt mycket :) Men jag kikar in titt som tätt på BT och kollar till er "veteraner" ;) 
    Jättegulligt om ni orkar ge mig några uppslag på klänning. Kram!