• Thailands brud

    Nutrilett i 2 veckor-pepptråd, vill du hänga på?

    Har börjat med nutrilett idag, både pulver och bars. Någon som vill hänga på och peppa varandra lite?

    Ska byta ut alla måltider i 2 veckor, därefter vissa måltider.

    Väger nu 79 kg, målet är 70 men jag är nöjd med 72 också.

    Kom igen nu brudar!

  • Svar på tråden Nutrilett i 2 veckor-pepptråd, vill du hänga på?
  • Pink Lady

    Jag är nog mest intresserad av att börja med shakesen som alexaa gör...byta ut några måltider.

    Jag har väl några få extrakilon som vore trevligt att bli av med. Känner detsammas om alexaa beskriver - jobbigt med kollegor som skulle ifrågasätta. Får väl fejka och säga att jag ätit, eller ska gå tidigt och äter hemma...så får jag ta shaken inne på toan eller nåt *haha*

    Hur fungerar det för dig alexaa, hur är naturdiet? Hur smakar det? Märkt någon skillnad?

  • tolkienbrud

    Jag behöver akuttips vad gäller nutrilett. Hade aldrig testat så köpte en stor pack intensive pulver choklad. Testat två gånger och tycker smaken är helt vedervärdig. Har testat att haft i banan men det funkar inte. får inte ner det. har ngn ett tips på hur man får ner det eller hur man kan göra det godare? Snälla! vill tappa vikt snabbt nu!

  • alexaa

    Pink Lady: Jag har natudiet med wildberrie smak.. dom e faktiskt helt okej!! Tar hälften mjölk och hälften vatten.. och ibland mixar jag ner några bär oxå!! Är helt okej då! Blir dock uppehåll denna veckan då jag är hos föräldrarna och mamma är helt emot mina dieter=)

    Hur mkt ska du försöka gå ner??

  • SvensBrud

    Oj ja Nutrilett el. dyl. kanske är grejen. Jag har gått upp i vikt under våren. Inte alls bra. Bröllop om en månad. Måste ner 5 kg! (Fast det känns som om man dricker nåt med dammkorn el sågspån i Ska istället leta Naturdiet direkt imorgon!!!)

  • alexaa

    Min erfarenhet är att chokladsmakerna är sämst.. så mitt tips är att prova de andra sorterna=)

  • Kroppsnära

    Det häe med smaker är så individuellt. Jag tycker exempelvis att chokladsmakerna är de bästa i längden. De är nästan aldrig de godaste men man tröttnar inte lika snabbt på smaken. Svårt det gäller att testa sig fram.

    Idag står vågen på 68.3 igen vilket = minus 2.2 kg sedan starten med nutrilett. Och lite drygt -3.2 kg sedan i slutet av maj. Kör vidare fram till vecka 29 då min semester börjar. Tänker dock inte börja äta helt som vanligt utan varva lite pulver och bars med riktiga måltider för att inte gå upp allt. Efter semestern tänkte jag försöka plocka av lite till så att jag kan beställa klänningen till bröllopet =)

    Kör hårt tjejer!

  • Zanzibardrøm

    Hallå tjejer!

    Jag kæmpar på, det går lite trøgt men jag tror jag ær på en platå. Har inte trænat allt før mycket så nu drar jag på ett kol men det. Hittils har jag gått ner 3 kg sedan jag startade.

    Till er nya. som sagt smaken ær som baken. Men jag blandar nutrilett choklad med minimjølk. det ær ju inte jætte gott men det funkar och jag blir mætt. Jag tycker det smakar bættre æn med bara vatten och det ær inte så værst många extra kalorier. Før min del så tycker jag att naturdiet ær direkt æckligt. Naturdietpulvret løser upp sig dåligt och skummar, så om man inte vill dricka klumpigt skum så kan jag rekomendera nutrilett.

    Det ær ganska skønt att gå på nutrilettdiet eller annen pulverdiet før den sakens skull nær man faktiskt slipper att tænka " vad ska vi ha till mat idag..." Den eviga frågan som man børjar tænka på nær klockan ær 15 och man sitter på jobbet och vil hem. Før min del sparar det tid och pengar!

    Jag har blivit vældigt mycket mer medveten på vad jag æter. Før om jag ska byta ut nutrilette mot mat så øvervæger jag vilket alternativ som ær mest sunt och begrænsar mængden av matintaget. Før jag vil ju inte sabotera dieten. Nutrilett har verkligen gett mig en go start ¨på dieten så jag tænker fortsætta med den ett tag tilL!

    Fortsætt jobba tjejer, detta ger oss resultater!

  • tolkienbrud

    Tack så mycket för alla tips!
    Ska testa både med is och minimjölk.
    Jag gifter mig om en månad. Är det önsketänkande att man har gått ner 5 kilo på nutrilett med långa promenader tills dess?

  • alexaa

    Tolkienbrud: Jag tror du kan klaa 5 kg!! Men visst sen beror det lite på hur mkt man har att ta av sen innan. Har man mkt övervikt är det ju i regel lite lättare att bli av med de första kilorna...
    lycka till!!!

  • 21/8-04

    Personligen tycker jag att naturdiet är vedervärdigt äckligt, allafall chokladsmak!
    Jag varvar nutrilett choklad o skogsbär, mest för att inte tröttna på smaken.
    Ett tips är att dricka med sugrör, smaken känns inte lika tydligt då!

    VÄLKOMNA ALLA NYA!

Svar på tråden Nutrilett i 2 veckor-pepptråd, vill du hänga på?