• EnYsterSyster

    Bröstförstoring (4)

    Bröstförstoring (3) är nu stängd för svar. Vi fortsätter här !

  • Svar på tråden Bröstförstoring (4)
  • algit

    EnYsterSyster:
    Precis så upplevde jag det också att efter ett par måmader blev de större jag vet att jag tänkte att nu vill jag inte ha större.

    famousfairy:Mina blev större än jag hade tänk att de skulle bli.Blev oxå större än kirurgen trodde men jag är bara glad för det nu. Tycker att de är precis lagom.
    Jag var inte så orolig för storlek klart ville inte ha jättebomber, ville bara ha ett par snygga bröst.
    Jag tror att om jag tagit riktigt stora så hade jag blivit såååå trött på dem efter ett tag.
    Antagligen ska man snart vara plattbröstat för att vara "inne" ska då alla som har stora ta ut dem ,mer pengar att tjäna hahaha nu är jag ironisk så alla fattar det.

  • vioola

    Hejsan

    Jag hade me ca 75A å la in 330cc, har nu liten 75D eller 70E. Jag upplever dem som lite väl stora faktiskt. Ibland önskar jag att jag tagit mindre. Men jag sa att jag vill ha storC/litenD å det fick jag också. Jag tror inte jag visste hur stort tex 75C egentligen är ;), den storleken öänskar jag faktiskt jag hade fått.
    Men men, lite sent att göra åt nu liksom hihi.

    Det finns ju bh för varje tillfälle så att säga och jag tycker själv att "lagom" ser bättre ut. Jag förstår faktiskt inte alla de som blir missnöjda över att de fått "små" bröst när de får kanske 75D. Det ser ju varenda människa att det är bra stort...

    Kanske blev lite väl mycket gnäll haha, å jo smaken är ju som baken.

    Men helheten är ju ändå viktigast, eller...?

    Kramis

  • Rat

    Algit

    Ja nu är det små bröst som "gäller" och jag har bidragit till den nya trenden Nej, jag tror vi alla tycker olika om hur ett par snygga bröst ska se ut. Jag blir nöjd om de känns rätt till min kropp och inte ser för fejk ut.

    En yster Syster

    Tack för att du uppmuntrar mig angående mitt storleksval. Hoppas jag ser nån skillnad efter bara.
    Jag börjar undra om de flesta verkligen önskar att de tagit större eller om det är en myt....speciellt eftersom de växer av sig själv och blir ännu större ibland

    Famusfairy

    Heja oss!

  • famousfairy

    hej .. tärnansara, läste i en annan tråd att du hade varit på AK känns det bra? vem träffade du? ska operera mig där 3/4!
    d e svårt det häe med gram eller cc. Det beror så mycket på vad man ha att börja med. En Ystersyster.. tror inte jag bli lika stor som du med 215 MM eftersom jag har knappt ett A att börjar med!men ska kanske be om en second opinion när jag är på AK för sista gången innan min op. När och var bli det för dig Rat?
    Algit.. jag har aldrig varit den trendiga typen!! Kram!

  • Tärnansara

    Hej famousfairy!

    Jag träffade sjuksköterskan Birgitta Prien Annerstedt. Hon var jätte trevlig! Vem har du varit hos? Du måste berätta sen hur operationen gick!!!

  • famousfairy

    Tärnansara -fint namn!
    jag träffade Gabrilla Rudbeck hon ska utföra operationen. Träffade henne eftersom jag fick Brava systemet genom henne..vilket jag använde i ett år..
    Får jag fråga.. hur står är du nu? jag upprepa är livrädd att bli för stor!

  • famousfairy

    .. sorry "stor" menar jag, min svenska är väldigt dåligt ibland :-/

  • Rat

    Hoppas ni alla fattde att jag var ironisk om vad som gäller. Man blir så trött på allt sånt ibland menar jag. Har ju gjort ett val av implantat som jag är helt ensam om (här ialla fall). Känner bara att det är lite skönt att det finns fler än jag som väljer mindre implantat, även om jag fortfarande leder

    Famousfairy
    Jag ska operera mig på Victoriaklinken om 3 veckor. Har tänkt på det här i många år och nu ska det ske. Vill bara få det överstökat

    Oroar mig lite för hur länge man kommer må dåligt och ha ont. Det är ju så olika från person till person. Jag har tagit en veckas sem. och får väl bli "sjuk" om jag behöver vara hemma mer. Det här smusslandet är också lite jobbigt tycker jag, men jag vill verkligen inte berätta för folk vad jag ska göra. Alla som jag jobbar med och känner är SÅ emot allt vad plastikoperationer heter. Har bara berättat för min kille.

    EnYsterSyster
    Är det några i din omgivning som har märkt att dina bröst "växt"?
    Undrar lite om den här "hårda kärnan" också. Om man nästan inte har någon bröstvävnad själv, tror du det blir till en hård kärna av alltihop? Kanske svårt att svara på Har så svårt att vänta på resultatet bara.....

    Kram till alla!

  • Tärnansara

    Famousfairy
    Nu har jag 70B (jag kan säkert ha 70A också). Väger 54kg och 173cm lång. Jag vill fylla till en 70D (75C). Men jag undrar nu om det är så praktiskt, kollade in Bh:ar idag och storlek 70D finns det inte gått om. Men som sagt vad vet jag det kanske är en 70C jag vill ha. Så svårt att veta, en 70C el D kan ju vara jätte stort på nån och inte alls stort på någon annan. Jag vill ju heller inte ha för stora bröst, jag vill ha former. Min rumpa putar ut ganska mycket och jag är svankrygg så magen putar ut också och sen är brösten helt platta. Så min tanke är att jämna ut ha ha

  • Rat

    EN FRÅGA TILL ALLA SOM OPERERAT SIG:
    Hur länge behvde ni sova på rygg? Jag har problem med sömnen som det är och kan absolut inte sova på rygg. Fattar inte hur det ska gå till men man blir väl utmattad till slut

Svar på tråden Bröstförstoring (4)