• EnYsterSyster

    Bröstförstoring (4)

    Bröstförstoring (3) är nu stängd för svar. Vi fortsätter här !

  • Svar på tråden Bröstförstoring (4)
  • Rat

    Oj oj oj........nu har jag fått mitt lån. Nu väntar jag bara på att få sem. beviljad.
    Hu, nu börjar det kännas så verkligt det här. Ser fram emot att få det gjort även om jag är LIVRÄDD att något ska gå galet

  • algit

    My30:
    Tar ganska lång tid innan du kan liga på magen på hårt underlag.
    Kan säga att nu kan jag efter 11 mån. ligga på en träningsmatta och det känns bekvämt.
    Men händer nåt tror jag inte men det känns som att ligga på två bollar i början inte skönt.
    Ligger aldrig på mage o sover längre det är inte skönt efter en stund.

  • my30

    Algit:

    Tack för ditt svar.. Det var lite det jag misstänkte..

    Kram

  • Swing

    Håller med, magsovande är inte skönt längre, och jag var en inbiten magsovare. Försöker numera sova på sidan och i annat fall lite halvt på sidan med en liten längsgående kudde som stöd, från under brösten och nedåt höften.

  • Delighted

    Ursh, jag ar eg inte en pesron som haller pa att banta konstant, och oroa mig hela tiden for min vikt och vad jag anter. jag ar typ, naturligt smal, och kan faktiskt ata vad jag vill inprincip. Men over denna vintern sa har jag gatt upp ett par kg.. Och jag trivs inte med dem overhuvudtaget, dem ar inte JAG!

    MEN, till mitt men, i stallet for att stressa ihjal mig over detta, sa kom jag att tanka pa en fordel med att vara lite rundare. Namligen, nar jag gar pa min konsultation sa kanske det ar positivt om jag inte ar helt slimmad.. For, da kanske mr.kirurg ar villig att lagga in lite mer i mig, typ 450cc.. ;) Eftersom det da ar snyggare rill min rundare kropp. (fast saklart, jag tycker det ar annu snyggare till en slimfit kropp) Men jag vill verkligen ga ner kg efter operationen. SA, vad jag undrar ar om nagon har erferenhet av viktnedgang efter en operation (eller innan) och hur det paverkade brostens utseende.?!?

    Det handlar om en viktnedgang pa ca 5 kg (vager mig inte, men uppskattar det till ca 5-7 kg) Sa, skulle verkligen uppskatta all slags feedback pa detta!

    Innan eller efter operationen? ilket blir bast for det SLUTGILITGA resultatet? ca, 8 veckor kvar till operaion, sa det ar gatt om tid! :)

    Kramar!

  • my30

    Hej!

    Här kommer säkert en dum fråga, men jag ställer den ändå :)

    Om ett implantat har 3,3cm i projektion, blir då storleken 3,3cm + det egna bröstet? Ex. om ens bröst "står ut" 5cm + 3,3cm = 8,3cm?? Det låter ju stort.. Eller hur ska man räkna, går det ens??

    Kram

  • ceciliaj

    delighted:

    du vill alltså ha onormalt stora bröst till din kropp? eller? jag tycker att det låter lite löjligt att "lura" kirurgen, men jag är heller inget natacha-fan

  • linkita

    Hej tjejer!
    Måste fråga er som har op brösten. Det är nämligen så att jag opereade mig i måndags, efter det så har min mage varit väldig svullen, är det normalt efter en operation? Sen har jag sovit igenom alla dessa dagar trots att jag slutade med smärtsillande i går morse och har bara tagit alvedon?
    Kram

  • paprika

    Hejsan!!*L*
    Japp magen svullnar den me på de flesta som gör en bröst op!!*L*...Det är min erfarenhet!!:)

Svar på tråden Bröstförstoring (4)