• Redaktör Kristin

    Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014

    Bröllopstorgets ringtrådar blir stora succéer varje år. Nu är det dags att dokumentera hur ringarna ser ut 2014.

    Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

    Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

    Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2014.

    Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

    Ringar 2011

    Ringar 2012

    Ringar 2013


  • Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014
  • MissTC


    Har en halv allians som förlovning och testa den andra förra helgen, som jag funderar på att ha som vigselring.. är helt kär i den =) Tycker den är såå fin när man kan se diamanten från alla håll =)
    Men som vissa av er kanske sett i ett annat inlägg här så är jag lite osäker på om jag ska ha röd lr vit guld =/
  • Innuendo
    filibustern skrev 2014-02-20 16:56:23 följande:
    ja självklart. man gör ju vad man tycker är snyggast, ^^ bara roligt att veta att det finns en "mening" med att sätta vigselringen innerst^^
    Ja, det var roligt att höra om den traditionen! Romantiskt, som sagt. Glad

    Jag menade naturligtvis inte att kritisera det du skrivit, jag ber om ursäkt om det lät så.
    Även helgon har ett förflutet & även syndare har en framtid.
  • filibustern
    Innuendo skrev 2014-02-20 20:32:03 följande:
    Ja, det var roligt att höra om den traditionen! Romantiskt, som sagt. Glad

    Jag menade naturligtvis inte att kritisera det du skrivit, jag ber om ursäkt om det lät så.
    Även helgon har ett förflutet & även syndare har en framtid.
    nejnej absolut inte^^ 
  • Innuendo
    MissTC skrev 2014-02-20 19:57:36 följande:


    Har en halv allians som förlovning och testa den andra förra helgen, som jag funderar på att ha som vigselring.. är helt kär i den =) Tycker den är såå fin när man kan se diamanten från alla håll =)
    Men som vissa av er kanske sett i ett annat inlägg här så är jag lite osäker på om jag ska ha röd lr vit guld =/
    Jag tycker ju vitt guld ä väldigt vckert, så mitt förslag är just vitt guld. Å andra sidan kan det se bra ut med en ring i rött guld och en i vitt, hade själv så men förlorade de ringarna.

    Inte så hjälpsamt kanske... Jag säger vitt! Men naturligtvis ska du själv bestämma vad du tror du kommer trivas bäst med. Flört
    Även helgon har ett förflutet & även syndare har en framtid.
  • Jackie85

    Sara & Andreas. Är det alliansringen Vouge? Isf vilken bredd? Jag/ vi har precis beställt 2 ringar från 77 diamonds.

  • Sara och Andreas

    Nej det är en Kindrea. Den är 1,8 bred. :) Vouge är också superfin, ni kommer bli jättenöjda!

  • zero
    Aline83 skrev 2014-02-21 19:23:51 följande:
    Sara o Andreas, hur funkar d med tull/moms när man beställer från 77D?
    Det är ingen tull och moms från england.
  • zero
    Sara och Andreas skrev 2014-02-21 14:13:05 följande:
    Nej det är en Kindrea. Den är 1,8 bred. :) Vouge är också superfin, ni kommer bli jättenöjda!
    Den ser så fin och elegant ut på ditt finger Jag är avundsjuk på dina händer!  Hehe
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014