• Sudditjuven

    Vi som gifter oss 2015!

    En dottertråd till Bröllop 2015.

    Här diskuterar vi alltså kommande bröllop! :) 

    Vi planerar just nu ett vintageromantiskt bröllop för ungefär 50 personer och vi har en budget på 20.000 - 25.000. 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-14 23:00
    Augusti:

    8e - Artemiss
    15e - Sudditjuven

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-15 08:39
    ? - Lindijoo

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-15 13:02

    120926 - april/maj
    ellie01 - Maj/juni
    Cammyr - 13e juni
    Artemiss - 8e augusti
    Sudditjuven - 15e augusti
    Lindijoo - augusti

  • Svar på tråden Vi som gifter oss 2015!
  • Sudditjuven

    Hörrni, insåg precis att vi har mindre än två år kvar nu eftersom den 15e augusti har varit!  Så nu är det ett år och 360 dagar. Flört Och augusti verkar vara en väldigt instabil månad. Här i Skåne har det varit regn och åska om vartannat.. Kallt har det blivit också!


  • filibustern
    Sudditjuven skrev 2013-08-20 18:22:41 följande:
    Hörrni, insåg precis att vi har mindre än två år kvar nu eftersom den 15e augusti har varit!  Så nu är det ett år och 360 dagar. Flört Och augusti verkar vara en väldigt instabil månad. Här i Skåne har det varit regn och åska om vartannat.. Kallt har det blivit också!
    kul! ;D själv har vi antingen ett år o 9 månader, eller 2 år och några dagar kvar. håller på att känna att maj skulle vara skönare.. och närmare :P
  • Sudditjuven
    filibustern skrev 2013-08-20 19:31:45 följande:
    kul! ;D själv har vi antingen ett år o 9 månader, eller 2 år och några dagar kvar. håller på att känna att maj skulle vara skönare.. och närmare :P
    Haha. Du får kolla hur september blir i år, så kan ni ju bestämma utifrån det? Skrattande
  • filibustern
    Sudditjuven skrev 2013-08-20 19:36:09 följande:
    Haha. Du får kolla hur september blir i år, så kan ni ju bestämma utifrån det? Skrattande
    precis! får väl se^^ för ja vill ju att löven har fått sina underbara färger i alla fall! fast det verkar bli dåligt om det om man ser på i år.. i alla fall för början av september.. och det FAST sommaren var så tidig! får kolla mitten av Maj nästa år hur den är :P
  • Artemiss

    Alltså den fruktbilden ser så sjukt god ut! Och så var det en klänning som var så himla fin, gillar axelband som sitter på sidan av axlarna. Just nu har vi faktiskt inte grejat så mycket bröllop, njuter av sista dagarna på västkusten innan vi åker hem igen. Då blir det iaf till att sitta ner med gästlistan och börja bestämma saker på riktigt tror jag. Köpte även på mig ett par knoppalakan så ska jag testduka och testsy stolsöverdrag (är det ett dåligt tecken att bli glad över lokalens tråkiga stolar för att få fler pysselobjekt?).

  • hanssonamanda

    Hoppar gärna in här jag med :) förlovade oss den 25 mars i år och funderar på att gifta oss 24/7-15 men inget bestämt ännu

  • Artemiss

    Angående parfymer förresten har jag förut köpt typ fempack med små flaskor från olika märken. Jag tycker att det har varit väldigt bra för då kan man prova ordentligt och så är det inte särskilt dyrt. Jag har några olika kategorier av dofter för olika tillfällen och humör. Först vad jag kallar "lila dofter" som är lite tyngre, jag tänker mig lite mystisk, sexig kvinna typ ;) armani gode, bvlgari jasmine noir, lancome hypnose. Sedan "rosa dofter" som är mer stilrent kvinnliga som kenzo fleur, dior j'adore, bvlgari rose essentielle. Sedan "ljusgröna dofter" som är fräscha typ kenzo l'ete, marc Jacobs daisy. Tja det finns många fler, jag har liksom inte samma parfym som jag kör på en period utan tar beroende på stämning. Som det kanske märks har jag många favoriter hos bvlgari och kenzo men det är ju också så enormt många som jag inte testat så det är roligt att få veta från er också! Får nog bli en börja skolan present när csnt kommer. ;)

  • Sudditjuven
    Artemiss skrev 2013-08-21 09:50:42 följande:
    Alltså den fruktbilden ser så sjukt god ut! Och så var det en klänning som var så himla fin, gillar axelband som sitter på sidan av axlarna. Just nu har vi faktiskt inte grejat så mycket bröllop, njuter av sista dagarna på västkusten innan vi åker hem igen. Då blir det iaf till att sitta ner med gästlistan och börja bestämma saker på riktigt tror jag. Köpte även på mig ett par knoppalakan så ska jag testduka och testsy stolsöverdrag (är det ett dåligt tecken att bli glad över lokalens tråkiga stolar för att få fler pysselobjekt?).
    Jaaa, jag blir så himla sugen när jag ser den, haha. Och det här med bröllopsgrejande tror jag går i vågor, jag har själv haft ett litet uppehåll.. Hoppas att ni har det gött på västkusten!
Svar på tråden Vi som gifter oss 2015!