• MeaJ

    Brudbukett 2013 ~bildtråd

    Här tänkte jag att vi kunde dela med oss av våra brudbuketter.
    Jag gifter mig inte förns i sommar, men jag kan dela med mig av min insperationsbild som jag ska ge till floristen Glad 



     
    Sommarbrud 2013
  • Svar på tråden Brudbukett 2013 ~bildtråd
  • passionsblomman
    BrideToBe 84 skrev 2013-02-03 10:29:05 följande:
    Här är en bild med brudslöja i :)


    Det småblommiga vita i den här buketen är liljekonvaljer, bara för att undvika missförstånd. (Övriga blommor är pioner, ranunkler och anemoner.)
    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
  • jonsar02

    Jag har äntligen kommit på hur jag vill ha det när det gäller buketten. Jag har oroat mig och funderat och inte hittat något som känns bra. Men idag hittade jag min typ av bukett. Jag vill dock bara ha 3 st i min bukett och kanske vita men troligtvis med den här typen av färg som inspriationsbilden visar.


  • 1700tal
    passionsblomman skrev 2013-02-03 16:46:15 följande:
    Det småblommiga vita i den här buketen är liljekonvaljer, bara för att undvika missförstånd. (Övriga blommor är pioner, ranunkler och anemoner.)
    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
    Och trädgårdsrosor! Tillägger hon som älskar dem...
  • 20 juli 2013
    filibustern skrev 2013-02-03 10:05:13 följande:
    gifter mig inte alls iår. men kan ju delge min inspirationsbild! en blomboll (kissing ball) av nejlika. vet inte om jag vill BARA ha nejlikor i min, kanske några rosor, men jag gillar tanken på en boll istället för en traditionell bukett. (obs, färgen kommer nog vara en annan för vår del :P)


    Superfina! Kul och annorlunda!...
  • passionsblomman
    1700tal skrev 2013-02-03 17:59:55 följande:
    Och trädgårdsrosor! Tillägger hon som älskar dem...
    Är det?!  Vilka är det som är det? Jag såg bara pionerna. Och när jag tittar närmre tycker jag mig se luktärter och hortensia också, fast det är jag inte beredd att svära på.
    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
  • GabriellaIvarsson

    Här kommer min inspirationsbild. Vill ha mycket färg! :)

  • malli716

    Hoppsan, tryckte på fel knapp
     Med massor band från handtaget som denna:



    Och runt buketten ska det vara som på denna bild (orkidéerötter och plättar i luften) :


     
Svar på tråden Brudbukett 2013 ~bildtråd