• Anonym (längtar)

    Brudar 2016 här kan vi följas åt :)

    Väljer att lägga tråden anonymt då jag är rädd för påhopp eftersom jag börjat planera så tidigt.

    Det är ju ett tag kvar men det måste väl finnas några fler som längtar och väntar...?

    Hur går det för er andra med planeringen?

    Hittills har vi bestämt: Prel datum, börjat titta på ringar, tittar på lokaler, valt kyrka, spanar på känningar, valt ut save-the-date som ska skickas om ett år (tidigt jag vet, men vi vill att alla ska kunna komma). Jag har nu börjat fundera på färgtema och dekorationer och ska snart fråga min tänkta tärna.

    Hoppas här finns några andra som är tidiga planerare med:)

  • Svar på tråden Brudar 2016 här kan vi följas åt :)
  • Aug17

    Snö eller inte, du var i alla fall jättevacker på din stora dag! Skrattande
    Och grattis till den bästa bröllopspresenten ever!!

  • Strassbruden2016
    augusti skrev 2016-02-03 10:58:09 följande:

    Vad fina ni var strassbruden!!! Grattis???? och grattis till bebis!

    Vår dag var fantastisk, alldeles underbar. Såklart har jag inte tillgång till dator just nu så kan inte lägga upp bilder men gör det senare


    Ser framemot o se bilder på er. Visst är det svårt att ta in att man är gift?
  • Strassbruden2016
    augusti skrev 2016-02-03 10:58:09 följande:

    Vad fina ni var strassbruden!!! Grattis???? och grattis till bebis!

    Vår dag var fantastisk, alldeles underbar. Såklart har jag inte tillgång till dator just nu så kan inte lägga upp bilder men gör det senare


    Vet inte om jag drömt,men visst la du upp bilder på dig? Nu är de inte kvar, eller jag ser inte de längre. Var ngn bild på avstånd på dig i kyrkan, o i bilen och på bukett o tårta.. om de har varit här så måste jag säga vilka fina bilder... o har jag drömt så har jag ha ha.. o då bjuder ja på det skrattet
  • Allrakäraste

    Två veckor kvar för vår del! Idag är mannen iväg på svensexa. Jag lyckades nästan spela min roll så bra att han inte anade någonting, är nöjd och hoppas att han får det riktigt kul! Själv ska jag fly fältet och passa på att äta middag och dricka lite vin med syrran Glad

  • might2be

    Grattis strassbruden! Vad roligt att pluset kanske vägde upp alla minus från innan. Oerhört vacker klänning!


    Bride to be July 2016
  • LMLostrom

    hej alla hittade just hit :) jag och min fästman gifter oss 14 maj och undrar om det är fler som gifter sig på våren? 

  • BiancaLove
    LMLostrom skrev 2016-02-08 03:11:59 följande:

    hej alla hittade just hit :) jag och min fästman gifter oss 14 maj och undrar om det är fler som gifter sig på våren? 


    Välkommen och grattis! Vi gifter oss på sommaren. Var på ett vårbröllop förra året, så vackert!

    Hur långt har ni kommit i planering?
  • Ankan
    LMLostrom skrev 2016-02-08 03:11:59 följande:

    hej alla hittade just hit :) jag och min fästman gifter oss 14 maj och undrar om det är fler som gifter sig på våren? 


    Välkommen! Kul med ett vårbröllop! Om jag hade haft möjlighet hade jag nog gift mig en gång på varje årstid, tycker alla har så många fördelar. Glad Nu blev det sommarbröllop för mig (augusti) mest för att det var praktiskt för alla gäster också Flört
    Lycka till med planeringen! Berätta gärna lite, vi är alltid nyfikna här.
  • might2be

    Välkommen! Roligt och fint med vårbröllop!

    Suck, hittade drömklänningen idag och yay den finns att köpa här i stan till ett ok pris osv. Meeen har 10-12 veckors leverans. Så jag måste beställa den om typ 1 månad. Hur ska jag veta vilken storlek den ska beställas i? Håller på att gå ner i vikt och tror att det kan röra sig om ganska mycket till i sommar. Men tills dess kommer det ju vara max -5 kg. Dilemma...

    Plussida: kan ev. Ha fixat toast - person och vi har börjat skriva ut inbjudningskorten. Yay!


    Bride to be July 2016
  • zoet

    Nu har jag precis på lunchen varit på Royal och lagt handpenning på min brudklänning :D Det blev heldagar av klänningsprovande både lördag och söndag tillsammans med min tärna i helgen som var och nu är jag helt säker på att jag vill ha exakt denna klänning så det känns fantastiskt :D


    Om vi vill ha tips om olika butiker runtom i Stockholm så har jag skrivit vad jag tyckte om de olika vi var på här.

Svar på tråden Brudar 2016 här kan vi följas åt :)