• Anonym (längtar)

    Brudar 2016 här kan vi följas åt :)

    Väljer att lägga tråden anonymt då jag är rädd för påhopp eftersom jag börjat planera så tidigt.

    Det är ju ett tag kvar men det måste väl finnas några fler som längtar och väntar...?

    Hur går det för er andra med planeringen?

    Hittills har vi bestämt: Prel datum, börjat titta på ringar, tittar på lokaler, valt kyrka, spanar på känningar, valt ut save-the-date som ska skickas om ett år (tidigt jag vet, men vi vill att alla ska kunna komma). Jag har nu börjat fundera på färgtema och dekorationer och ska snart fråga min tänkta tärna.

    Hoppas här finns några andra som är tidiga planerare med:)

  • Svar på tråden Brudar 2016 här kan vi följas åt :)
  • Nightrod
    might2be skrev 2016-01-14 17:10:36 följande:

    Vi gifter oss i mitten av juli. Det vi är klara med är menyn och att vi typ har layoutat våra trycksaker men inte skrivit ut och skickat inbjudan än. Mest för att jag vägrar boka datum och lokal innan vi tagit beslut om efternamn. Hehe.

    Nightrod- älskar allt med din bild! Så snygg du var/är! Roligt med annat än vitt. ..

    Själv vill jag ha marängbakelse ;)


    Aww alla tycka jag är fin även om jag bara visat bilden på min vackra fru

    Men hon tackar er alla för de fina kommentarerna med

    Hon gjorde allt smink och hår själv med.
    Live free, ride free
  • Nightrod
    BlivandeFru2016 skrev 2016-01-14 18:42:29 följande:

    Åh! Vart köper ni era vackra klänningar? Känns som jag kollat på varenda sida. Har hittat några som jag vill ha men då måste man beställa på nätet utan att prova, vågar man det? Man kan välja skräddarsydd.


    Jjhouse köptes klänning och smycken ifrån
    Live free, ride free
  • might2be
    Nightrod skrev 2016-01-14 18:54:06 följande:

    Aww alla tycka jag är fin även om jag bara visat bilden på min vackra fru

    Men hon tackar er alla för de fina kommentarerna med

    Hon gjorde allt smink och hår själv med.


    Duktigt! Ska jag göra också, men jag kan tyvärr inte så det blir väl hästsvans och mascara. Haha

    Det framgår ju inte i bildtexten vem av brudarna det är som syns. Men okej, snygg fru! Well done! <3
    Bride to be July 2016
  • might2be

    Inser efter att ha läst en annan tråd att ert bröllop "bara" hade en brud. Men vidhåller att det var en snygg sådan. Nu ska jag sova innan jag gör bort mig mer idag.


    Bride to be July 2016
  • borjesgard
    BlivandeFru2016 skrev 2016-01-14 11:50:21 följande:

    Ni som ska gifta er borgerligt, vad ska ni ha för klänning på er? Kan ni inte visa bilder ;)


    Detta är min klänning. Hittade inte heller ngt jag ville ha i butikerna så jag designade min egen och fick den uppsydd hos Matildas Fest i Sthlm. :)
  • sharkski

    www.lilly.nu/admin/public/getimage.ashx&crop=0&Width=2800&Height=2120
    här är min fantastiska klänning, jag fullkomligt älskar den! (har inte det silvriga bandet på min dock)
    har en spets-bolero med korta ärmar till som verkligen passar med spetsen på överdelen
    jag kan knappt vänta tills jag får ha den "på riktigt"

  • sharkski

    och av nån dum anledning så kommer inte hela länken med... en Lilly-klänning, 08-3540 om nån vill googla på den

  • Ankan

    Nu har jag letat fram lite bilder på min klänning också från märkets hemsida (bianco-evento.com). Modellen heter Lilya och jag har köpt en spetstopp över och tillsammans är det så himla fint! Känns kul att kunna variera lite, jag kanske tar av mig toppen på kvällen när det blir fart på dansgolvet :)

Svar på tråden Brudar 2016 här kan vi följas åt :)