• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Brukar du baka?
  • Chicita

    Ja det brukar jag, det är väl ingen som har missat min bak-tråd Tungan ute
    Nu har det inte blivit så mycket bakat på ett tag dock. Ska försöka göra bullar någon dag framöver och se om min nya fina Kitchen Aid Heavy Duty funkar bra till det Glad

  • filibustern

    nog bakar jag.. men inte är det ofta.. synd egentligen, skulle vilja ha den där "passionen" för bakning, eller matlagning.. men tycker oftast det är lite halvjobbigt.. att diska och att det tar tid och så.. men gott är det nästan alltid ;)

  • BlomAnna

    Älskar att baka. Bakar egentligen allt utom matbröd för det är jag helt värdelös på... Tårtor och bakelser är nog det jag bakar allra helst. 

  • Limba

    Bakar så fort jag får chansen! Älskar det! Blir oftast småkakor eller olika varianter på sockerkaka.
    Men matlagning däremot är mannens område Tungan ute

  • PimPim83
    Limba skrev 2013-01-07 11:41:26 följande:
    Bakar så fort jag får chansen! Älskar det! Blir oftast småkakor eller olika varianter på sockerkaka.
    Men matlagning däremot är mannens område Tungan ute
    Samma här. Älskar att baka, men hatar att laga mat. Flört
    Oftast bakar jag muffins eller kladdkaka. Mums!
  • snowstars

    Jag bakar nog allt. Har gett mig den på att försöka baka allt matbröd själv då jag hatar det man köper på affären och det är så dyrt på bagerier. Och så bakar jag bullar, småkakor, långpannekakor.. Brukar göra tårtor också men jag vet inte om det räknas när man använder köpta bottnar :P

  • TheD

    Det går i perioder :) Negerbollar, paj, toscakaka osv. Åhh, nu blev jag sugen på negerbollar. Får göra det imorgon :D

  • lillamy1978

    Ka kah bakar med mycke allt från tårtor till bakelser men just nu är det tittägg i socker jag är inne på Skrattande

  • Emelie 87

    Jag bakar tårtor, bullar, bakelser och annat. :) Kanelbullar och pepparkakor tycker särskilt barnen är kul. :) 


    En man, två barn, oändligt med kärlek
Svar på tråden Brukar du baka?