• MH2014

    Brud 2014 Västmanland

    Hej alla blivande! Tänkte försöka med en tråd för oss blivande som bor i Västmanland, så man kan tipsa och byta information. Vi har inte spikat exakt datum än, men vet att det blir höst eller vinter. Så antingen är det lite mer än ett år kvar eller snarare två år kvar till Vår stora dag!! Ingenting är bokat men vi har en plan om hur vi vill ha det. Hoppas det finns nå brudar som vill följas åt :) Givetvis välkomnas alla blivande, oavsett landskap!!

  • Svar på tråden Brud 2014 Västmanland
  • Anna125

    MissH vi har bokat gaggesta också :) det är så mysigt där! Ska faktiskt dit imorgon o prata lite :) vi gifter oss i juni!

  • MH2014

    Idag kom vigselontyget och hindersprövningen i brevlådan - alla papper iordning nu är det fritt fram att gifta sig innan 14mars 2014 ;)

  • MH2014

    Sitter hör en lördagmorgon och samlar ner alla adresser till våra gäster. Snart dags att börja göra iordning kuverten, väntar på lite hjälpmedel från beställning. Funderar nu om jag verkligen ska handskrivna kuverten eller om jag ska göra fina etiketter med frame?? Vad tycker ni?

  • MH2014

    Idag kom våra "svarta" ringar... Och det är super vackra, älskar svarta diamanter!! Ska vi se när jag ska överraska karln med dem - nyår kanske, då hinner hans stl-ändras om det behövs!
    snart är det dags och saker faller på sin plats!!mindre än 11 veckor kvar nu!

  • MsThezzizen

    MH2014, är det i februari ni gifter er? Klänningen är verkligen vacker!!!! Vart var det ni gifter er nu igen.?

    Idag ska min ring vara färdig egentligen... Men det är ju ingen brådska what so ever..  Får se om jag blir nöjd, var ju egentligen inte alls som jag tänkt från början. Nu blir det en  mindre kopia i stort av Schalins Desire Mist

  • MH2014

    Tack så mycket!!! :)
    ja, det är i februari och vi vigs på Vallby friluftsmuseum och har minglet där :)

  • missH
    MsThezzizen skrev 2013-11-18 19:52:10 följande:
    missH skrev 2013-11-18 11:02:48 följande:

    Hej på er alla,


    jag har verkligen inte varit aktiv här på länge. Har varit mycket under hösten med jobb :)


    Ser att planeringen går framåt vad roligt! Själv har det som sagt stått stilla ett tag. Men det är inte dags förrän i juli för oss :)


    Funderar på lite låtar till bröllopet, men det är svårt. Vill ju ha låtar som passar oss och passa ett bröllop. Idag har jag även varit till Gaggeska Gården på Vallby friluftsmuseum och pratat med dem om att ha middagen där. Vi hyrde först Skerike Bygdegård, men inser mer och mer att jag kommer gå sönder om vi ska planera, duka, dekorera och fixa maten, fixa serveringspersonal.... Så det känns som att Gaggeska gården blir bra :)


    Gaggeska är ju mysigt! Vart viger ni er?  Vi kommer ju hyra in oss  lite mer *all inclusive* med middag, lokal och allt. Känns skönt att inte behöva jobba ihjäl sig innnan

    Vi viger oss i Skerike kyrka.


    Vi bor på Vallby, så allt är väldigt nära :) Sen har vi rum på Stadshotellet.


    Håller med, ville också slippa stresset!

  • missH
    missH skrev 2013-12-15 15:20:26 följande:
    Vad roligt! En kompis hade middagen/festen där i somras och hon var supernöjd Glad
    Var menat till Anna125
Svar på tråden Brud 2014 Västmanland