fruLjunggren skrev 2014-01-03 12:55:22 följande:
Hoppar in här jag med. :)
Vi gifter oss den 26 juli i ängsö kyrka.
Sjukt nervös redan. Kan inte ens se ett bröllop på tv utan att börja böla. Livrädd att jag ska grin ihjäl mej på mitt eget och inte ens kunna säga efter prästen. haha, kommer vara ett vrak när det är dags.
Haha, jag kan inte heller se nåt bröllops-klipp utan att börja böla, men jag kan heller inte stå emot att gå in på youtube och kolla massa klipp, hehe. Jag tror garanterat att jag kommer böla på vårt bröllop. Jag ska dessutom sjunga för min blivande under vigseln, är så rädd för att jag kommer böla då så jag inte kan sjunga.
MsThezzizen skrev 2014-01-09 12:01:07 följande:
Pondus: superfin klänning, vart har du hittat den någonstans? Och för vilket pris? jag är ute o letar frisör o smink jag också.... Min frisör skall sluta! Dålig tajmning,! Jag vet att de har en duktig makeup-artist på kloak.. Vad har ni valt för fotograf?
Tack, den har jag provat hos Ursulas, den kosta ca 8000 har jag för mig. Jag har kollat upp Harmoniq, tänker troligtvis sminka mig där. Deras brudsminkning kostar 500, eller är det för billigt så det blir misstänksamt?
Vår fotograf heter Jon, här är hans hemsida
www.jonboren.se