• MH2014

    Brud 2014 Västmanland

    Hej alla blivande! Tänkte försöka med en tråd för oss blivande som bor i Västmanland, så man kan tipsa och byta information. Vi har inte spikat exakt datum än, men vet att det blir höst eller vinter. Så antingen är det lite mer än ett år kvar eller snarare två år kvar till Vår stora dag!! Ingenting är bokat men vi har en plan om hur vi vill ha det. Hoppas det finns nå brudar som vill följas åt :) Givetvis välkomnas alla blivande, oavsett landskap!!

  • Svar på tråden Brud 2014 Västmanland
  • MH2014

    Den har inte blivit värderad än då vinterkräksjukan tog över familjen här :S Men är en vitguldsring 14k med elva prinsessslipade diamanter, varav tre stycken är större, alltså en past present future ring! Sedan är det dessutom två små diamanter på sidorna...ska lägga upp bild sen när jag sitter vid datorn :)
    den jag beställde idag är oxå en vitguldsring 14k men med svarta diamanter, 22 el 23st :)

  • Ello
    MsThezzizen
    Vilken fin klänning! Den är ganska lik min, men min är a-linje Glad

    Jag vill helst inte skriva vilka sånger vi valt ifall någon jag känner läser. Men det är ganska vanliga vigselsånger. Glad I alla fall två av dem...
  • missH

    Hej på er alla,


    jag har verkligen inte varit aktiv här på länge. Har varit mycket under hösten med jobb :)


    Ser att planeringen går framåt vad roligt! Själv har det som sagt stått stilla ett tag. Men det är inte dags förrän i juli för oss :)


    Funderar på lite låtar till bröllopet, men det är svårt. Vill ju ha låtar som passar oss och passa ett bröllop. Idag har jag även varit till Gaggeska Gården på Vallby friluftsmuseum och pratat med dem om att ha middagen där. Vi hyrde först Skerike Bygdegård, men inser mer och mer att jag kommer gå sönder om vi ska planera, duka, dekorera och fixa maten, fixa serveringspersonal.... Så det känns som att Gaggeska gården blir bra :)

  • missH

    MH2014 - ja visst är det, vi är där väldigt ofta med barnen. Så det känns lite som "hemma"

  • MsThezzizen
    Ello skrev 2013-11-11 12:36:14 följande:
    MsThezzizen
    Vilken fin klänning! Den är ganska lik min, men min är a-linje Glad

    Jag vill helst inte skriva vilka sånger vi valt ifall någon jag känner läser. Men det är ganska vanliga vigselsånger. Glad I alla fall två av dem...
    Vad har du för klänning?
    MH2014 skrev 2013-11-13 12:12:04 följande:
    Nu är hindersprövningen och nytt efternamn postatKyssMindre än tre månader kvar nu!!!!
    Det närmar sig för er!!!  Här känns det fortfarande väldigt långt borta...
    missH skrev 2013-11-18 11:02:48 följande:

    Hej på er alla,


    jag har verkligen inte varit aktiv här på länge. Har varit mycket under hösten med jobb :)


    Ser att planeringen går framåt vad roligt! Själv har det som sagt stått stilla ett tag. Men det är inte dags förrän i juli för oss :)


    Funderar på lite låtar till bröllopet, men det är svårt. Vill ju ha låtar som passar oss och passa ett bröllop. Idag har jag även varit till Gaggeska Gården på Vallby friluftsmuseum och pratat med dem om att ha middagen där. Vi hyrde först Skerike Bygdegård, men inser mer och mer att jag kommer gå sönder om vi ska planera, duka, dekorera och fixa maten, fixa serveringspersonal.... Så det känns som att Gaggeska gården blir bra :)


    Gaggeska är ju mysigt! Vart viger ni er?  Vi kommer ju hyra in oss  lite mer *all inclusive* med middag, lokal och allt. Känns skönt att inte behöva jobba ihjäl sig innnan
  • MsThezzizen

    På lördag är det ringfunderingsdags som gäller. Lutar åt tre ringar här, eller en som löds ihop med förlovningringen. men får se lite. Måste höra vad de som är i branchen tycker passar med min förlovningring

Svar på tråden Brud 2014 Västmanland