• MH2014

    Brud 2014 Västmanland

    Hej alla blivande! Tänkte försöka med en tråd för oss blivande som bor i Västmanland, så man kan tipsa och byta information. Vi har inte spikat exakt datum än, men vet att det blir höst eller vinter. Så antingen är det lite mer än ett år kvar eller snarare två år kvar till Vår stora dag!! Ingenting är bokat men vi har en plan om hur vi vill ha det. Hoppas det finns nå brudar som vill följas åt :) Givetvis välkomnas alla blivande, oavsett landskap!!

  • Svar på tråden Brud 2014 Västmanland
  • MH2014

    Jag provade min klänning lite snabbt igår (så gott det går utan någon som stänger dragkedjan i ryggen) Den är ju super vacker och så MEN känner mig inte till 100% jag???fast det tror jag är svårt att hitta om man inte har oberoende ekonomi! Jaja, får fnula lite på accessoarer och dyligt så blir det nog toppen tillslut!

  • MsThezzizen

    nr 2 är för stor och jag håller i den här...    blir det för mkt att lägga spetskant nertill på nr 1?Vilken tycker ni är finast?   Det gick ganska bra igår. Nr 1 sen tidigare är bort ur leken nu. Nu är det nu fantastisk klänning som egentligen är som jag tänkt mig och favorit nr 2 som gäller. Vad tycker ni?

  • MH2014

    Halsbandet jag vann kom i fredags,,kan nog passa super :) ska försöka prova nån dag med outfiten!

  • MH2014

    IDAG KOM RINGEN JAG CHANSBESTÄLLDE IFRÅN EBAY OCH USA!! Wonderbar :) ska bli spännande att värdera den och se vad vi fått hem för något :D Men hur som så älskar jag den,,,lite mindre än vad jag helst velat ha men om jag skulle få helt fria händer skulle vi nog behöva många många miljoner att spendera på en ring, hahaha! Jag är super nöjd och säljaren va jätte bra! Vann budgivningen förra söndagen, och den är redan här!!

  • Ello

    Just nu är jag så glad för jag har en kusin vars man kan sjunga och han vill dessutom sjunga på vår vigsel utan någon ersättning (han ville ha lite mer öl till maten bara Flört). Blev så himla glad! Jag har så klart en liten tanke om ersättning men det är ju ingenting som kommer bli lika hög som kostnaden för en annan solist! Min blivande har valt en sång och jag har valt en, och så har jag en idé om en tredje, men vet inte om det är OK eller ens fungerar, vi får se. Två sånger fungerar fint för min del Glad

    Och jag tror att jag har hittat min ring! Men det är på Albrekts guld och jag har hört lite olika om kvaliteten där så har inte slagit till än... men tror det blir den för den var så himla fin och passade bra till förlovningsringen.

    Glad, glad, glad!
    Hur går det för er andra?

    Jag har blivit sjuk men tror jag ska orka göra några inbjudningskort idag, så de börjar också ta form... iiih! Bara hälften kvar eller nått... haha! Tyst

  • Ello

    MH2014
    Vad kul att du blev nöjd med ringen!! Glad Har du lagt upp en bild på den eller är den hemlig?

  • MH2014

    Nej, har inte det. Har bara bilder på telefonen ännu och sitter ju alltid med paddan :) men ska fixa det nån dag.

  • MsThezzizen
    Ello skrev 2013-11-06 10:42:05 följande:
    Just nu är jag så glad för jag har en kusin vars man kan sjunga och han vill dessutom sjunga på vår vigsel utan någon ersättning (han ville ha lite mer öl till maten bara Flört). Blev så himla glad! Jag har så klart en liten tanke om ersättning men det är ju ingenting som kommer bli lika hög som kostnaden för en annan solist! Min blivande har valt en sång och jag har valt en, och så har jag en idé om en tredje, men vet inte om det är OK eller ens fungerar, vi får se. Två sånger fungerar fint för min del Glad
    Vilka sånger har ni valt?   Jag tror vi har ordnat med solist nu iaf, alltid ngt!

    MH2014, vad är det för ring, är den värderad än? Vad fick ni betala för den?

    Vi sitter och spånar på inbjudningar nu, men det är väldans svårt... Blir petigare och petigare...det är inte bra..
    Klänningen är beställd nu iallafall, det blev denna:
Svar på tråden Brud 2014 Västmanland