• MH2014

    Brud 2014 Västmanland

    Hej alla blivande! Tänkte försöka med en tråd för oss blivande som bor i Västmanland, så man kan tipsa och byta information. Vi har inte spikat exakt datum än, men vet att det blir höst eller vinter. Så antingen är det lite mer än ett år kvar eller snarare två år kvar till Vår stora dag!! Ingenting är bokat men vi har en plan om hur vi vill ha det. Hoppas det finns nå brudar som vill följas åt :) Givetvis välkomnas alla blivande, oavsett landskap!!

  • Svar på tråden Brud 2014 Västmanland
  • xanthine

    Har klänningen kommit MH2014? Lägg gärna upp en bild på hur det blev sen

    Jag hade en tanke om vilken typ av klänningen jag ville ha. Sen var jag i stan och testade lite för några veckor sedan. Och det visade sig att jag fastnade för en modell jag inte hade tänkt mig tidigare. Dock var den lite för dyr för min smak (16000kr). Hittade en klänning på en JenJenHouse (Kinaklänning) som var nästan identisk så jag beställde den. Om UPS håller sin leveranstid så borde den komma imorgon

    Har även beställt blommorna från USA eftersom jag inte vill ha riktiga blommor utan silkesblommor Mycket paket som är på väg just nu...

     

  • MH2014
    xanthine skrev 2013-08-25 11:38:39 följande:
    Har klänningen kommit MH2014? Lägg gärna upp en bild på hur det blev sen

    Jag hade en tanke om vilken typ av klänningen jag ville ha. Sen var jag i stan och testade lite för några veckor sedan. Och det visade sig att jag fastnade för en modell jag inte hade tänkt mig tidigare. Dock var den lite för dyr för min smak (16000kr). Hittade en klänning på en JenJenHouse (Kinaklänning) som var nästan identisk så jag beställde den. Om UPS håller sin leveranstid så borde den komma imorgon

    Har även beställt blommorna från USA eftersom jag inte vill ha riktiga blommor utan silkesblommor Mycket paket som är på väg just nu...

     
    Den har kommit och det blev inge vidare på mig! träligt, men nu får jag återvända till planen att gå i brudbutiker igenFlört

    Har din kommit???????
  • Anna125

    Hallå! Hoppar in här, planerar bröllop 7 juni 2014 i västerås, än så länge är kyrka o lokal bokad! Läste i tråden o verkar som många kommit långt:) Här har det mest blivit inspirationssurfande än så länge:)

  • Ello

    Anna 125
    Vilken lokal har du bokat? Om du vill säga det Glad Jag har bokat Skerike men börjar fundera på om det är rätt... den är ju lite tråkigt...

  • Anna125

    Ello - vi har bokat skerike kyrka och tanken va bygdegården från början, tror man kan få den rätt mysig! Har dock endast vart där på dop! Men den va tyvärr bokad, kanske av er då om ni har samma datum?;) Nu har vi bokat gaggesta gården, restaurangen på vallby friluftsmuseum. Tror det blir himla bra där med! Plus är ju att där kan vi köpa hela paketet med mat o personal o inte behöva styra det själva :) minus är ju att vi säkert kommit billigare undan med bygdegården;)

  • MH2014

    Ello - finns ju två lokaler vid skerike kyrka,,den som är närmast är ju lite trist men den som ligger uppe vid vägen har vi varit på bröllop i, och den kan man göra fin.

Svar på tråden Brud 2014 Västmanland