• goli
    Äldre 7 Oct 13:27
    1423797 visningar
    3377 svar
    3377
    1423797

    Orientaliskt bröllop

    Hej!

    Tänkte att detta skulle bli en samlingsplats för alla med frågor samt erfarenheter av allt som har med orientaliska bröllop att göra: lokal, orientalisk buffé, sofreh aghd, vigsel mm mm.

    Välkomna!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-13 12:57
    Vi som planerar bröllop i denna tråd är:

    Pagnie (13 juli 2013)
    Kitkät (27 september 2013)
    TS (3 augusti 2013)

    Men vi välkomnar fler så joina oss gärna!

  • Svar på tråden Orientaliskt bröllop
  • Äldre 18 Nov 00:17
    goli skrev 2012-11-18 00:15:00 följande:
    Åh vilka fina hundar! Jättefina! Jag försöker övertala fästmannen till att skaffa hund när barnen, ni vet de som inte existerar ännu, har   blivit lite äldre... Solig

    Vill ha en siberisk huskey, en maltipoo och en akita. Bra, va?
    haha bättre att skaffa dom först så dom blir större för valpar och barn brukar inte vara bästa kombon direkt ;) men det funkar ju så klart. ;) dock är dom såååå krävande som valpar. usch ville slänga ut dom genom fönstret ibland faktiskt. haha.
    men vi ville också ha en husky förut men dom är för stora kom vi på och dom kräver såååååå mycket aktivering. Men orkar man så är dom ju underbara.
    Så nu ska jag med mina köra igång med lydnad och agility. ska bli så kul
  • Äldre 18 Nov 00:17
    kitkät skrev 2012-11-18 00:14:09 följande:
    Riktigt fina hundar! Jag gillar hundar, men jag är uppväxt med en katt, så jag är mer en kattmänniska! Jag har övertalat min fästman om att vi ska skaffa två kattungar när vi gifter oss. 

    Och hallå brudar, nu får ni sluta upp med ert läkare-sjuksköterska-bråk!
    haha äh då. vi tycker bara om varandra därför vi bråkar ;)
  • Äldre 18 Nov 00:18
    kitkät skrev 2012-11-18 00:16:06 följande:
    Pluggar ni eller försöker ni lära er serie-repliker utantill? 

    Som min pappa brukade säga till min bror när han rappade med till hiphopmusik: "Om du kunde lära dig dina läxor lika bra utantill som du kan raptexter, så skulle du få MVG i alla ämnen".  
    haha klockrent. ja jag pluggar ju min jävla persiska så finns greys anatomy på persiska så kör vi ;)
  • Äldre 18 Nov 00:19
    kitkät skrev 2012-11-18 00:16:06 följande:
    Pluggar ni eller försöker ni lära er serie-repliker utantill? 

    Som min pappa brukade säga till min bror när han rappade med till hiphopmusik: "Om du kunde lära dig dina läxor lika bra utantill som du kan raptexter, så skulle du få MVG i alla ämnen".  
    Hahaha! Jag vet! Åh jag o fästmannen brukar skratta åt det o mina föräldrar säger samma sak till mig, typ att om jag kunde komma ihåg dagens seminarier lika bra som jag kan namn på alla skådisar hade jag vart professor för länge sedan!
  • Äldre 18 Nov 00:19
    goli skrev 2012-11-18 00:16:52 följande:
    Trodde oxå jag var en kattmänniska innan men vet inte längre... Tycket att kattungar är så fantastiskt bedårande men kan man verkligen kela med dem lika mycket som med hundar? Jag e kelsjuk själv...

    Hahaha, okej mama Kitkät! Ska sluta nu, lovar! Skrattande
    hundar kan man ju uppfostra så mycket bättre. katter är lite diviga faktiskt. Dom sköter sitt och skiter i dig i princip. haha. hundar är lite dummare så att säga. människans bästa vän du vet
  • Äldre 18 Nov 00:20
    Pagnie skrev 2012-11-18 00:15:31 följande:
    haha ja lite kanske. men det är så mycket mer jag vill se också men det får allt vänta. vill se  Suburgatory
    parenthood
    private practice
    mike & molly
    switched at birth
    2 broke girls
    priviliged
    once upon a time

    Ja du fattar ju
    yup, jag fattar! Av dem på din lista har jag tidigare följt parenthood, som e riktigt bra och följer nu once upon a time o private practice. Once u a t e riktigt bra men private practice har tyvärr tappat lite. Men riktigt bra de första typ 4 säsongerna.
  • Äldre 18 Nov 00:21

    Jodå, katter går också att kela med! 

    Om vi ska prata lite bröllop då.. Vilken låt ska ni dansa er första dans till?
    Vi funderar på "Sarah Dawn Finer  - Kärlekssången". Den är så otroligt fin! 

  • Äldre 18 Nov 00:22

    haha vi ska ha elton john - can you feel the love tonight ;)
    Sen i kyrkan ska solisten sjunga rascal flatts - god bless the broken rode. Sen vill vi även ha med chicago - you're the inspiration på något sätt också. haha

  • Äldre 18 Nov 00:23

    på tal om allt annat så måste mina hundar kissa nu. så ni får klara er själva en stund flickor. om inte annat hörs vi en annan dag. ;)

  • Äldre 18 Nov 00:23

    NI FÅR STARTA EN EGEN "HUND OCH KATT"-TRÅD, HÄR SKA DET BANNE MIG PRATAS BRÖLLOP! Demon

    Hahaha.. Skrattar åt mig själv. 

Svar på tråden Orientaliskt bröllop