UVI 17år tips, stöd, hjälp!! :(
Hej. Antar att de flesta är äldre här än jag eftersom det är en bröllops sida?
Men jag behöver all stöd, tips och hjälp man kan få. Det är så att jag lider av UVI, de kommer hela tiden.
Har varit sexueltaktiv sedan jag var 13 snart 14, är snart 18. De har fungerat jätte bra å kissade aldrig efter sex, fick en UVI som kändes mycket men gick över fort. 1, sen ungefär 3 år senare började helvettet, Har haft en kille i ett år nu, fick en UVI vid nyår, den kändes lite även fast jag tog pencilin men det gick över efter ett tag. Sen i typ mars fick jag en som sedan gick över med pencilin. Sedan i maj kände jag UVI känslan igen, så jag bad om pencilin direkt utan att det kollade om jag hade det för ja kände igen känslan. Men då gick det inte över, så bad om en till pencilin kur men känslan var fortfarande kvar, hade sex nån gång under denna tid med. Sedan tog jag ett test efter å det visade inte att jag hade något. Sen fick jag UVI igen och fick pencilin å sen igen å fick pencilin osvosv sen har jag tagit tester utan att jag haft det. Vårdcentralen har i princip bara skickat hem mig, har bett om remiss till urulog men han tyckte ej de var nödvändigt. Jag har typ tagit 6/7 pencilin kurer på 9 månader. Hade UVI en vecka och fick pencilin sedan fick jag det direkt veckan efter och tog pencilin igen.
Jag kissar alltid efter sex, jag klunkar i mig citron vatten varje dag, jag tar tranbärstabletter, UVA-E, d vitamin, Lactobas(lr vad det heter, för att tarmfloran ska bli stabil efter som pencilin slår ut alla bra bakterier) jag tvättar inte rent så ofta utan sköljer bara, kan ha intimtvål ibland, jag kissar hyfsat ofta å bra, slappnar alltid av, sover med värmekudde, försöker att inte äta så mycket socker, torkar mig rätt osvosv. Jag gör allt. Även fast jag inte har infektionerna så känner jag mig kissnödig å de käns irriterad å jobbit. Detta tar livet av mig, det förstör mitt sexliv! Jag kan inte göra normala saker längre, allt kretsar runt det här. Käns som man aldrig kommer hitta någon anledning till detta, utan att det bara är så. Vad ska jag göra ?? snälla hjälp. FÅr jag en til UVI kan jag inte ta mer pencilin. Sägs att man får UVI pågrund av att man tagit för myckeet pencilin. Någon som känner igen sig ? vet vad jag ska göra ? har tips ? Vad som helst. Jag blir sjukt deprimerad och förstörd av detta.