• ZandraWestberg

    Bröllop 29/6-2013

    Hej!


    Jag är alldeles ny här men jag ska gifta mig med min kärlek den 29/6-2013.


    Finns det fler här??


    Vore kul att följas åt hela vägen fram under alla förberedelser och ideer. :)


     


     

  • Svar på tråden Bröllop 29/6-2013
  • jossanamir

    Miss JH: hur har det gått med kräksjukan?! Håller tummarna för att ni är friska och kan kolla ringar nu i helgen :) jag kom precis från sömmerskan, ska ta bort släpet på min klänning, så nu har jag för en 3e gång haft klänningen på mig och det känns bara mer och mer rätt för varje gång!! I morgon ska vi och provsmaka tårtor, känns spännande för vi har ingen aning om vad vi vill ha mer än att det ska vara små portionstårtor. Vad ska ni andra hitta på och eventuellt planera/köpa i helgen??

  • kärlekensbrudpar

    Jag gjorde en tråd om vars denna tråd här och direkt hitta jag den sen, hehe typiskt pinsamt! Skäms

  • kärlekensbrudpar

    Någon som har förslag på kärlekslåtar tycker det är svårt att hitta :/ jag vill skicka en låt till våran solist men hittar ingen ...

    jo tur att bt finns annars hade även mina nära och kära fått sår i öronenFlört tror också att jag blivit beroende av btOskyldig

  • jossanamir

    Förslag på låtar: Sonja Aldén- du är allt, Sarah Dawn Finer- kärleksvisan, Kent (Caroline Perez)- utan dina andetag. Fast du kanske vill ha på engelska?!

  • Miss JH

    Jossan: Mirakulöst nog så var det bara sonen som åkte dit. Konstigt för hela hans avdelning och grannavdelningen slogs ut på 2 dygn. Men vi är mycket glada att vi klarade oss . Härligt med klänningen. Visst är det en sån känsla som går genom en varje gång man prövar den och den blir mer och mer klar. Idag är det bara 4,5 månad tills det är dags. Galet . Inga jätteplaner här för helgen. Ev kolla på ring som sagt. Igår beställde jag skor till barnen. De fick välja helt själva eftersom det känns som jag styr val av kläder annars den dagen. Har även beställt diadem till flickorna och till mej. Fast det kanske jag redan sagt . Letade bröllopslistor med musik till festen igår på spotify och la till 4 st med väldigt varierad musik. Plus att vi kommer ha trubadur som kommer spela 3 ggr 40 min.

  • Miss JH

    Kärleken: du kan googla på låtar till bröllop eller vigsel så kommer det upp jättebra listor på olika sidor. De solosångerna vi kommer ha är Utan dina andetag fast vi kör på Carolina Wallin Perez version. Och så ska vi ha Somebody med depeche mode. Plus att vi har en ingångslåt och en utgångslåt. Brudvalsen kommer bli till en jättefin låt som heter I din hand.

  • kärlekensbrudpar

    Tack för tipsen har en lista på spotifay med kärlekslåtar och lägger till där, så småningom kanske man väljer en som känns rätt..ska lägga till dom låtarna ni skrivit  tack Glad

  • kärlekensbrudpar

    Undra hur många vi är som gifter oss det datumet verkar vara ganska många kul :)

  • kärlekensbrudpar

    JH har du bilder på diademen? Vad sla du ha för bröllop`? Jossanamir vad ska du ha för bröllop, frågar ser att ni är online Glad

Svar på tråden Bröllop 29/6-2013