• ZandraWestberg

    Bröllop 29/6-2013

    Hej!


    Jag är alldeles ny här men jag ska gifta mig med min kärlek den 29/6-2013.


    Finns det fler här??


    Vore kul att följas åt hela vägen fram under alla förberedelser och ideer. :)


     


     

  • Svar på tråden Bröllop 29/6-2013
  • afturelding

    Nja, det får gärna vara under 25 grader. Är det för varmt så kommer jag få värmeslag och svimma mitt i allt. Men ösregn ska det givetvis inte vara.

  • Miss JH

    Nu har flickornas näbbklänningar kommit och jag fick även mina skor som jag ska ha till klänningen idag . De satt perfekt och de var minst lika fina i verkligheten. Hur går det för er brudar?

  • JochP

    Det går sådär. Tänker på saker vi borde fixa men känns som vi aldrig hinner. Två saker känns akuta, att boka hotell för bröllopsnatten och att boka catering. Sen ska vi väl försöka få iväg inbjudan nån gång.

  • BrideToBe 84

    Det går bra, fick äntligen mina pärlor idag så imon blir det att pärla servettringar!! :D

  • jossanamir

    Den här veckan är sambon bortrest så jag har faktiskt tagit "ledigt" från bröllopsbestyren. Häromdagen beställde jag dock en väska, men i övrigt har det varit väldigt lugnt! Jag tror att jag snart är igång till 200% så det känns skönt med en andningspaus just nu :)

  • afturelding

    Vi sitter mest och väntar nu, dels på att folk ska OSA och dels på att tygerna till min klänning ska komma.
    Idag kom i alla fall våra ringar, och de är helt fantastiska :) 

  • Miss JH

    BrideToBe: åh vad roligt att pärla egna servettringar. Du kan väl lägga in bild när de är klara? Och afturelding, vad kul med ringarna!!! Har du bild? Så nyfiken . Vi ska troligtvis in och kolla ring i stan imorgon. Och igår blev vår trubadur bokad. Så skönt. Gillar att kunna bocka av i listan

  • okajsa

    Hittade en florist idag som fixar brudbuketten till ett rimligt pris (ibland är det bra att bo på landet). Det blir en enkel bukett med prsätkragar, vita rosor och blåklint.

Svar på tråden Bröllop 29/6-2013