• FreNi

    Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!

    Det är just nu ett år kvar till den stora dagen, och jag tänkte att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i augusti 2013 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Flört

    Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe  planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka. Hoppas vi får många roliga stunder här i tråden! {#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!
  • confuzed86

    Tack :) hippan kommer nog när du minst anar det. Jag hade inte en blekaste aning då de hämtade mig på jobbet. Fick en chock då jag tagit förgivet att jag skulle jobba ;)

  • Gummenuttan

    Hur ska man kunna sova inatt ? Känns som jag har massor av saker kvar att fixaIdag har vi dukat och dekorerat lokalen hela dagenFyyy va nervöst      

  • Wardelli
    Stort grattis till alla brudar som gifter sig idag! :D 

    Då jag har laddat upp för nattpass så har jag haft lite tid till att kolla runt på internet. Jag har varit på jakt efter något litet att ge mina underbara systrar som även är mina tärnor. Jag vill ge något som vi alla tre kan ha, som symboliserar vår systerskap samt ett tack för all hjälp inför vår stora dag. Så nu har jag köpt tre likadana armband som jag hoppas de uppskattar (annars tar jag dem allihop till mig själv :P )  som jag tänkte ge då vi gör oss i ordning för vigseln. Hoppas verkligen de tycker om dem! 

    Har ni andra planer påatt ge / gett något till era tärnor/bestmans?  
    2013-08-31 Rhodos, Grekland
  • Grundell

    Lycka till idag alla blivande brudar.....själv har jag nu två veckor kvar.

  • Lakinna

    Idag är det dags!!! Klockan ringer om en timme, men jag trodde väl egentligen aldrig att den skulle behövas idag egentligen.... Pirr Pirr i magen! Idag blir jag fru!

  • sommaren13

    Lycka till idag allihopa som gifter sig Här är det en vecka kvar

    Wardelli: Vi kommer ge graverade presenter, så som en toastmasterklocka till exempel och tärnor och bestmans får glas  

  • Mpta

    Lycka till alla som gifter er idag, en fantastisk dag väntar er! Vi firar en vecka som gifta genom att gå på bröllop idag! Ska bli skoj att gå på bröllop å slippa vara nervös

  • sommaren13

    Idag ska vi nog sätta ihop bordsplaceringstavlan sporadiskt, så det bara är att limma fast alla namn på fredag, förhoppningsvis så håller sig alla friska ;)

Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!