• FreNi

    Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!

    Det är just nu ett år kvar till den stora dagen, och jag tänkte att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i augusti 2013 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Flört

    Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe  planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka. Hoppas vi får många roliga stunder här i tråden! {#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!
  • tess80

    Hade min hippa i går och det var skoj men jag som inte dricker ofta blev rätt onykter så fick hem och sova.  Vi grillade oh sen satt vi i en trädgård och då blir det lätt att de blir för mkt. Hade varit bättre om vi haft nån aktivitet under kvällen så hade det blivit lugnare. Jag vill ha en till=)

  • leula

    Så roligt att läsa om alla hippor.. Vill ha en jag med! Alla vänner tiger som muren så antingen har de glömt eller är jäkligt bra på att hålla masken

  • Popruta

    Tror inte jag får en hippa faktiskt, men det gör inte mig nåt. Är ändå så trött och slö pga graviditeten. 

  • Sjörå

    Vi påbörjade projektet med att skriva ut vårt festhäfte idag men papprena till skrivaren tog slut. Dumt av oss att inte tänka på det innan och köpa på oss fler papper idag. 

    Dagens roliga: Min blivande man satt och tittade igenom rean på Royaldesign idag och fastnade för klockan jag har köpt till honom. Han sa: Oh så himla snygg den är, den skulle jag köpa om jag hade råd. Men det har jag inte just nu. Vilken lycka att jag köpte den till honom.  

  • Längtandsfull

    Fick min möhippa igår=) vi hade picknick, jag fick sjunga i studio, sen bar det hem till svärföräldrarna för att leka fem kamp och äta.. På kvällen åkte vi till ett dansställe. Fundera först på vad vi skulle göra där eftersom att några av oss inte alls gillar dansband tills jag såg att arvingarna var där.. Haft dom som favoriter sen jag var liten. Inte nog med att jag skulle få se dom utan jag fick även umgås med dom under deras pauser och sjunga på scenen ihop med dom=) Vilken grej=)

  • 1337Lise

    Vad härligt att läsa om era möhippor! Min blir inte av först den 2'e, de ville boka med mig eftersom jag jobbar helger ;) men det är skönt att vara förbered. Vet dock inte vad min tärna hittat på för bus! Men min m2b vet och håller det hemligt med ett fuffens leende. Igår fick jag en kraftig släng av nervositet inför vigseln. Är det nån mer som börjar bli nervös? Jag är så rädd att jag ska se sur ut i kyrkan! Grejen är att när jag blir obekväm eller nervös så tappar jag förmågan att le (det har jag lärt mig på alla födelsedagar jag haft, samt studenten). Så tänk om jag står där och är överlycklig men mina mungipor nekar nedåt, och glädjetårar rinner ned för kinderna - men ser ut som surtårar. Haha!

  • sommaren13
    1337Lise skrev 2013-07-15 07:24:08 följande:
    Vad härligt att läsa om era möhippor! Min blir inte av först den 2'e, de ville boka med mig eftersom jag jobbar helger ;) men det är skönt att vara förbered. Vet dock inte vad min tärna hittat på för bus! Men min m2b vet och håller det hemligt med ett fuffens leende. Igår fick jag en kraftig släng av nervositet inför vigseln. Är det nån mer som börjar bli nervös? Jag är så rädd att jag ska se sur ut i kyrkan! Grejen är att när jag blir obekväm eller nervös så tappar jag förmågan att le (det har jag lärt mig på alla födelsedagar jag haft, samt studenten). Så tänk om jag står där och är överlycklig men mina mungipor nekar nedåt, och glädjetårar rinner ned för kinderna - men ser ut som surtårar. Haha!
    Känner igen nervositeten, jag har samma problem. Jag kan börja skratta när jag blir ner vös och det vill man ju definitivt inte göra då! Vi har mina två söner gåendes framför oss så jag tänker försöka hålla blicken på dom så man slipper titta så mycket på gästerna.
  • Lakinna

    jag har sagt till mina tärnor att deras störta uppgift innan vi går in i kyrkan är att säga till mig att le och att sänka buketten så att jag inte håller den som en mikrofon :)

Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!