• CoG

    Umebrudar 2013

    Det är ett tag kvar...
    Men kanske har vi blivit några från Umeå och dess närliggande byar här inne som gifter sig 2013?

  • Svar på tråden Umebrudar 2013
  • knackamackadam

    Det är ett par cericerosa med riktigt hög klack. Jag har funderat över att ha en färgklick på skorna men inte hittat några förrän nu. Idag ska jag testa med klänningen, det är ju inte säkert att det funkar med klackhöjden och i så fall får jag ha dem som festskor en annan gång Vi ska ha bordsplaceringstavla, men den är inte gjord och jag vet inte hur den ska se ut än... Ska ni ha det och hur gör ni den??

  • CoG
    knackamackadam skrev 2013-07-04 09:04:39 följande:
    Det är ett par cericerosa med riktigt hög klack. Jag har funderat över att ha en färgklick på skorna men inte hittat några förrän nu. Idag ska jag testa med klänningen, det är ju inte säkert att det funkar med klackhöjden och i så fall får jag ha dem som festskor en annan gång Vi ska ha bordsplaceringstavla, men den är inte gjord och jag vet inte hur den ska se ut än... Ska ni ha det och hur gör ni den??

    Okej

    Hoppas att du kan testa snart och att det funkar med klackhöjden.

    Jag har köpt hem stora pappark i våra färger men vet inte riktigt hur jag vill att det ska se ut än.
    Blir troligtvist något enkelt i slutendan...

  • imoen

    Jag har 10 knoppalakan över från mitt bröllop. Någon som vill komplettera sin duksamling? 10:-/styck :)

  • CoG
    knackamackadam skrev 2013-07-04 09:38:30 följande:
    Jag gillar den där som är på förstasidan här på bröllopstorget, den som ser ut som en adresslapp till en resväska.
    Ja, den är läcker!
  • knackamackadam

    Skorna passade perfekt till klänningen! Ska ni ha någon dekoration inne i kyrkan? Jag har inte tänkt på det tidigare, men har just kommit på att det ju faktiskt skulle kunna vara fint..

  • CoG
    knackamackadam skrev 2013-07-04 19:32:31 följande:
    Skorna passade perfekt till klänningen! Ska ni ha någon dekoration inne i kyrkan? Jag har inte tänkt på det tidigare, men har just kommit på att det ju faktiskt skulle kunna vara fint..
    Härligt!

    Vi kommer inte att ha ngn dekoration i kyrkan.
    Den är fin som den är.

    Och Backens kyrka är enormt fin, så jag tror inte att man skulle sakna dekoration om ni valde bort det.

    Jag undrar lite när man ska hinna fixa det utan att känna stressen, iof kan man ju be ngn annan sätta dit det.
    Men, det räcker som det är känner jag iaf :)
  • CoG

    Då jag planerat dekorationer och allt till dukningen för vår bröllopsmiddagmiddag är det den här bilden jag haft i huvudet.
    Jag vill att allt ska bli mycket bättre än vad det är här, förra gången jag gifte mig....


  • Kaffegrus

    Vi kommer dekorera kyrkan.. Eller min pappas fru gör det. Det är ganska enkel dekoration. Runt varje stolsrad hänger en liten kasse med blommor. Blommorna är vita rosliknande. Fake, men väldigt fina.

    Här är lite bilder som liknar (har de inte hemma, så kan inte ta kort på dem)






    Men jag funderar på om jag ska göra om dem lite när de kommer om en vecka. Ha de vita rosorna i tårtpapper heller så de blir som dessa:




    Hon hade också gjort någon dekoration för att ha uppe ved altraret. Väldigt fin, men jag har valt att inte ha det (hon tar av lite..). Men säg till om vi ska lämna något till dig, så kan vi ses någon gång efter bröllopet och lämna över det igen då.


Svar på tråden Umebrudar 2013