• CoG

    Umebrudar 2013

    Det är ett tag kvar...
    Men kanske har vi blivit några från Umeå och dess närliggande byar här inne som gifter sig 2013?

  • Svar på tråden Umebrudar 2013
  • CoG

    Men tjejer!!
    klart. se och yr.no ändrar sig från ena timmen till nästa.
    Inget är säkert vad gäller vädret förren samma dag!

  • Kaffegrus

    Nej, jag vet På min examnsdag stod det i förväg att det skulle åska och regna. Det regnade pyttelite på morgonen och var i stort sett strålande sol resten av dagen.

    Men jag skulle kännt mig lite säkrare om det redan nu stod sol och fint väder. Känns som jag i större grad kan förvänta regn när de ändå spådd att det ska bli så. Tror även jag behöver något att stressa över när allt egentligen går ganska bra  


  • knackamackadam

    Då ska jag också beställa där! CoG, du har helt rätt, men om man ställer in sig på sämsta vädret och börjar tycka att det är ok, då blir allt annat bara positivt

  • CoG

    Ja, absolut Kanckamackadam!
    Det är bättre att ställa in sig på regn och blåst och lösa allt så att det känns bra även om det är dåligt väder.
    Då blir det en bonus sen om det faktiskt inte blir regn.

  • CoG

    Nu är hon nöjd och glad och jag med!


    Vad är det för fina skor du hittat?

    Jag har inte köpt några nya skor utan kör på ett par gamla, mina studentenskor som inte blivit använda särskilt många ggr sen jag tog studenten :)


    knackamackadam skrev 2013-07-03 16:09:39 följande:
    CoG- så fin hon blev din flicka! Idag råkade jag springa på ett par skor som jag kanske inte behövde, men nu har jag dom Har inte hunnit prova så att jag säkert vet hur det är med klackhöjden, men jag hoppas att det ska funka! Himla snygga i alla fall.
Svar på tråden Umebrudar 2013