• CoG

    Umebrudar 2013

    Det är ett tag kvar...
    Men kanske har vi blivit några från Umeå och dess närliggande byar här inne som gifter sig 2013?

  • Svar på tråden Umebrudar 2013
  • CoG

    Jag har köpt bilden till tavlan från tradera.
    Gästboken hittade min blivande på stan igår.
    Det var kul att det var likadana hjärtan på båda :)


  • Kaffegrus

    Tack så mycket, knackamackadam  Jag har förresten helt glömt skriva till dig, men ha inboxat dig nu

    CoG: Gud, vilken söt tjej. Och jättesnygg klädsel. Det där blev toppenbra! Gästboken och ramen var också riktigt fina. 

    Åh, jag har så lust att gå på era bröllop också för att se hur allt blir. Hoppas ni lägger upp bilder efter

    Vi hade heller ingen budgett, men hjälpes så mycket dyrare allt blev än vad vi hade trott. Först tyckte Kenneth att det var helt absurt att ett genomsnittsbröllop i Sverige kostar 60.000 och vi skulle minsann aldrig få så höga kostnader.. Trodde han, ja.. 


  • CoG

    Men....kan man få komma och kika i kyrkan då ni gifter erbara smyga in och stå längst bak?
    Hade ni samma kyrka efter varann eller hur var det?

    Vi gifter oss ju i Nordmaling och dit kanske ni inte inte bara råkar ha vägarna förbi.


    Kaffegrus skrev 2013-07-02 20:14:33 följande:
    Åh, jag har så lust att gå på era bröllop också för att se hur allt blir. Hoppas ni lägger upp bilder efter
    Jag kan gissa att det kommer lite bilder här efterråt :)
  • CoG

    Men precis!

    Och tänk vad känslosamt då man ett par veckor senare själv ska gifta sig!


    knackamackadam skrev 2013-07-03 08:18:56 följande:
    Det är bara att gå dit om man vill vilken underbar lördagsunderhållning, två bröllop på samma dag!
  • knackamackadam

    CoG- så fin hon blev din flicka! Idag råkade jag springa på ett par skor som jag kanske inte behövde, men nu har jag dom Har inte hunnit prova så att jag säkert vet hur det är med klackhöjden, men jag hoppas att det ska funka! Himla snygga i alla fall.

  • Kaffegrus
    CoG skrev 2013-07-02 20:33:51 följande:
    Men....kan man få komma och kika i kyrkan då ni gifter erbara smyga in och stå längst bak?
    Hade ni samma kyrka efter varann eller hur var det?

    Vi gifter oss ju i Nordmaling och dit kanske ni inte inte bara råkar ha vägarna förbi.Jag kan gissa att det kommer lite bilder här efterråt :)
    Ja, men absolutt, kom! Jeg har tid 12.30 og knackamackadam tiden etter.

     knackamackadam: Är det bröllopsskor du har hittat då?
Svar på tråden Umebrudar 2013