• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Anneli256


    Min underbara klänning.. en Kinaklänning från Tidebuy..
  • Anneli256


    Här är jag med min lillebror.. Klänningen framifrån. Fick oerhört mycket beröm för den..
  • PimPim83
    Anneli256 skrev 2012-05-27 14:53:02 följande:


    Här är jag med min lillebror.. Klänningen framifrån. Fick oerhört mycket beröm för den..
    Va fin du var! Vilken fin klänning. Har du någon länk till originalklänningen?
  • viplanerar13
    LillaC skrev 2012-05-26 15:14:12 följande:
    Jag har lagt upp min klänning här tidigare men slänger in en från den stora dagen också (19:e maj).


    Och alla ni andra, fortsätt lägga in bilder på era klänningar, det är så roligt att se oavsett om man letar inspiration till sin egen klänning eller redan är gift och bara vill titta på fina klänningar på "riktiga" människor. Riktigt bra trådinitiativ Daniiel!
    Skit så vacker klänning, enkel men så himla fin. Precis en sån klänning skulle passa perfekt till vårt vinterbröllop i februari. Vart har du köpt den?
  • Anneli256

    http://www.tidebuy.com/product/Gorgeous-Trumpet-Mermaid-Straps-Floor-Length-Watteau-Vintage-Wedding-Dresses-204015.html


    Tack.:) I ärlighetens namn så blev jag först lite förvånad för den har paljetter på hela klänningen..men när jag "smält" det..o gjort några små ändringar.. så var jag totalt förälskad i den.Det syns faktiskt inte så mycket. Med tanke på priset..så anser jag att det är ok att behöva göra några små justeringar själv eller hos sömmerska.. Pärlbanden vid axelbanden sydde jag själv på också, bestämde mig även för att sätta i snörning istället för dragkedjan jag hade från början. Lite eget arbete och material för ung 300 kr så blev det min drömklänning.

  • Josefin521

    Är så kul att få se "riktiga" klänningar på riktiga brudar så jag får även dra mitt strå till stacken. Beställd från Milly och är enligt mig väldigt välgjord. Har tyvärr ingen bakifrånbild för tillfället men det kan säkert ordnas nästa gång jag får besök för m2b får ju inte se klänningen innan den stora dagen :)


  • LillaC
    viplanerar13 skrev 2012-05-27 20:36:52 följande:
    Skit så vacker klänning, enkel men så himla fin. Precis en sån klänning skulle passa perfekt till vårt vinterbröllop i februari. Vart har du köpt den?
    Tack! Det är en Partyline som jag har köpt på en brud/festbutik. Jag kan inte modellnumret utantill men jag tror att jag har skrivit det tidigare i den här tråden. Välj citera endast så ska det finnas där, tror inte att jag har skrivit alltför många inlägg i den här tråden . Klänningen är förresten lite genomskinlig i kjoldelen men jag tyckte att det fungerade bra med en vanlig enkel hudfärgad underkjol från Lindex. Lycka till i jakten på drömklänningen .
  • LillaC
    Josefin521 skrev 2012-05-28 11:37:14 följande:
    Är så kul att få se "riktiga" klänningar på riktiga brudar så jag får även dra mitt strå till stacken. Beställd från Milly och är enligt mig väldigt välgjord. Har tyvärr ingen bakifrånbild för tillfället men det kan säkert ordnas nästa gång jag får besök för m2b får ju inte se klänningen innan den stora dagen :)


    Vilken fin klänning, spetsen ser jättefin ut.
  • mrs2b


    Men å, vilken fin klänning! Satt väldigt fint med Glad Vad är det för modell från Milly?
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D