• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Darling Daisy

    Usch, nu kommer jag låta gnällig! Förlåt på förhand! 

    Snälla ni som svarar på någons bildinlägg - ta bort bilderna så att tråden blir lite mer lättbläddrad!!
    Det är enkelt, välj citera och klicka sen på bilderna i ditt svar. Då blåmarkeras de, tryck då på delete. Voila - ett citatsvar men utan skrymmande bilder.

    Om man är lite mer tekniskt kunnig kan man göra som Lomilla och förminska bilden i sitt svar... Det kan dock inte jag!  

  • tesso77


    Lite dålig bild men, gifte mig i lördags och bar denna underbara klänning. Långt släp och snörning i ryggen, drapering i midjan.
  • snuttitess
    tesso77 skrev 2012-05-21 14:02:58 följande:


    Lite dålig bild men, gifte mig i lördags och bar denna underbara klänning. Långt släp och snörning i ryggen, drapering i midjan.
    Vad fina ni är :) Grattis till gifter målet med :)
  • Chicita
    Darling Daisy skrev 2012-05-21 13:38:18 följande:
    Usch, nu kommer jag låta gnällig! Förlåt på förhand! 

    Snälla ni som svarar på någons bildinlägg - ta bort bilderna så att tråden blir lite mer lättbläddrad!!
    Det är enkelt, välj citera och klicka sen på bilderna i ditt svar. Då blåmarkeras de, tryck då på delete. Voila - ett citatsvar men utan skrymmande bilder.

    Om man är lite mer tekniskt kunnig kan man göra som Lomilla och förminska bilden i sitt svar... Det kan dock inte jag!  
    Ja tack, håller med om detta.
    Det är faktiskt inte så svårt att ta bort bilderna från det man citerar eller till och med ta bort en bit av texten om man vill.
    Det är bara att markera det man vill ta bort och "sudda" Glad 

    Jag kan minimera bilderna (man markerar dom och får fram ett sånt där rutnät, sen är det bara dra i ena hörnet och göra dom mindre) om jag kör en annan browser.
    Men då funkar inte flera av dom andra sidorna jag är på, så jag tar hellre bort bilderna helt 
  • Minuz
    Doofie skrev 2012-05-20 16:30:56 följande:


    Helt otroligt vad VACKER den är!
  • chrpe
    tesso77 skrev 2012-05-21 14:02:58 följande:


    Lite dålig bild men, gifte mig i lördags och bar denna underbara klänning. Långt släp och snörning i ryggen, drapering i midjan.
    vad fina ni är! Jag skulle vilja se ditt armband och frisyr tydligare. Går det? =)
  • hedvig
    Doofie skrev 2012-05-20 16:30:56 följande:
    Igår var jag och provade brudklänningar till vårt vinterbröllop 2013, tänkte bara prova och sen beställa senare på nätet... En spetsdröm hade jag siktet inställt på helt och fullt. Men sen tog jag på mig denna och tänkte bara: men oj, wow! Kände mig som en kejsarinna, eller drottning.
    (Om ni undrar varför jag hela tiden står med händerna bakom ryggen så är det för att den är för stor och ska sys in ;)
    Så vacker! En väldigt annorlunda modell som inte är helt lätt att bära upp och göra rättvisa men du lyckas helt klockrent! Köp!
  • Willow
    Doofie skrev 2012-05-20 16:30:56 följande:
    Igår var jag och provade brudklänningar till vårt vinterbröllop 2013, tänkte bara prova och sen beställa senare på nätet... En spetsdröm hade jag siktet inställt på helt och fullt. Men sen tog jag på mig denna och tänkte bara: men oj, wow! Kände mig som en kejsarinna, eller drottning.
    (Om ni undrar varför jag hela tiden står med händerna bakom ryggen så är det för att den är för stor och ska sys in ;)
    Vilken tur att du gick och provade klanningar innan du bara bestallde en som du trodde du ville ha! Du ar verkligen jattefin i klanningen, haller med ovanstaende kommentar fran Hedvig!!  Ibland sager det liksom bara 'klick' nar man provar ratt klanning
  • daniiel

    Nu har jag läste igenom alla 71 sidorna, igen, och räknade lite snabbt till att det är ca 130st brudar som lagt upp bilder på sig själv i sin brudklänning här och jag säger bara WOW! Vilka snygga brudar och vackra klänningar. Jag är så glad att jag startade denna tråden och att ni är så många som velat dela med er! Tack :)


  • LittleMissMe


    WOW sicka vackra klänningar ni har fått tag på! Å de sitter som en smäck på er
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D